5.4.2022. učenici 2.b razreda zajedno sa svojom učiteljicom posjetili su vatrogasce Dobrovoljnog vatrogasnog društva Jakovlje. Vatrogasci su im ispričali kako se bore sa požarima i pokazali su im svu svoju opremu. Na kraju su se zasladili sokovima i bombonima te su dobili poklone u obliku vatrogasnih bojanki i rasporeda sati.
Stigli smo do zadnjega dana ON line nastave. Nadam se da nam je ovo zadnja izolacija. Krenimo na posao
HRVATSKI JEZIK
Otvorite Pčelice na 14.strani i pročitajte igrokaz. Prođimo usmeno ova pitanja:
Tko su likovi u igrokazu? O čemu razgovaraju snjegović i zečić? Zašto je Zec Zvrkoslav zabrinut? Kako Zec Zvrkoslav opisuje svoga prijatelja Sivka? Pročitaj. Zec Zvrkoslav navodi osobine svoga prijatelja. Prema postupcima Sivka imenuj njegove osobine.
Otvorite pisanke i napišite:
Gdje je moj prijatelj?
A.Tamaris
Ovo je igrokaz.
Likovi: zec Zvrkoslav, Snješko
Riješite zadatke u udžbeniku i u radnoj bilježnici.
GLAZBENA KULTURA
Krećemo na sljedeću pjesmu,a to nam je MALI PLES. Pročitajte pjesmu u sebi nekoliko puta, pa uz pomoć linka pokušajte otpjevati:
https://www.youtube.com/watch?v=BpW5rh3ExlQ
MATEMATIKA
Otvorimo udžbenik na 52.strani i riješite zadatak pod ZNAM.
Pogledajmo o čemu razgpvaraju dječak i djevojčica. Brid je crta u kojoj se sastaju dvije plohe na geometrijskom tijelu. Stranica je crta na rubu geometrijskog lika. Na ilustraciji jednog geometrijskog tijela i njegove plohe produžit će se crte dva susjednih bridova/stranica kako bi učenici mogli zaključiti da se one sijeku u točci koja je vrh. Tako će učenici vizualno usvojiti da je točka vrh tijela/lika, a brid/stranica je crta koja spaja dva vrha - odnosno dužina.
Otvorite svoje bilježnice i napišite:
DUŽINE I TOČKE NA LIKOVIMA I TIJELIMA
VRHOVI geometrijskih likova i tijela su TOČKE. STRANICE geometrijskih likova i BRIDOVI geometrijskih tijela su DUŽINE. |
Riješite zadatke u udžbeniku.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Razgibajmo se i danas uz Školu na Trećem.
DOPUNSKA NASTAVA(HRVATSKI JEZIK)
Prepiši pisanim slovima:
MAMA KUHA RUČAK.
TATA POPRAVLJA AUTO.
MARKO JE NA LJULJAČKI.
EVA VOZI BICIKL.
KSENIJA I GORAN IGRAJU TENIS.
MATEMATIKA
Danas ponavljamo dužinu. idemo se prisjetiti što smo naučili prošli sat : Što je dužina? Kako nazivamo točke koje se nalaze na krajevima dužine? Kako kraće označavamo dužinu?
Otvorite radnu bilježnicu i riješite 64.stranu.
HRVATSKI JEZIK
Otvorite Pčelicu na 12.strani i pročitajte priču Šuma zimi.
Razgovarajmo o priči:
O čemu govori ova priča? Koje je godišnje doba opisano? Kakva je zima? Što je zabijelilo šumu? Što je sve udijelio snijeg? Gdje spava medo? Tko još spava? Što traži lija? Pronađi dio u priči i pročitaj ga. Zašto je zečić stalno na straži? Tko još luta šumom? Tko je u šumi bio najvrjedniji? Zašto?
Otvorite pisanke i zapišite:
Šuma zimi
I.Radić
Priča govori o tome kako je zima promijenila izgled šume.
Likovi: šumske životinje
Riješite zadatke u udžbeniku i radnoj bilježnici.
PRIRODA
Otvori udžbenik na strani 68. Riješi prvi zadatak, a nakon toga pročitajte tekst na 68. i 69. strani.
Zapišite u bilježnice:
Zdrava prehrana
Glavni obroci:zajutrak, doručak,ručak,užina , večera.
-namirnice biljnog porijekla
-namirnice životinjskog porijekla
Prehrana treba biti raznolika kako bi rasli i razvijali se.
Riješite preostale zadatke u udžbeniku.
LIKOVNA KULTURA
Pošto smo neki dan na satu hrvatskog pričali i snjegoviću, vaš je zadatak da sa flomasterima naslikate snjegovića. Nemojte zaboraviti detalje koje svaki snjegović mora imati:oči,nos,kapa,šal,dugmad, ruke i metlu.
SAT RAZREDNIKA
Kako je nastalo moje ime-imendani
Porazgovarajte sa svojim roditeljima o svome imenu. Kako je nastalo vaše ime, ima li neko značenje? Saznajte kada imate imendan te tko vam je nadjenuo vaše ime. Kada se vratimo u školu ispričat ćete mi što ste saznali.
INFORMATIKA
Računala oko nas-riješiti sve zadatke u udžbeniku, u radnoj bilježnici riješiti sve osim 8. zadatka.
Zanimanja ljudi-riješiti sve zadatke u udžbeniku, u radnoj bilježnici riješiti sve osim 4. zadatka
MATEMATIKA
Danas ćemo naučiti crtati dužinu. Otvorite udžbenik na stani 50. i riješite zadatak pod ZNAM.
Nakon toga pročitajte u sebi o čemu pričaju dječak i djevojčica.
Otvorite svoje bilježnice i napišite sljedeće:
Riješite sve zadatke u udžbeniku.
HRVATSKI JEZIK
Otvorite svoje Pčelice na strani 16. i pročitajte pjesmu Zagrljaj. Nakon što ste pročitali pjesmu,idemo razmisliti što ste pročitali:
O čemu govori pjesma? Kako se osjeća dječak kad ga grli tata? Pronađi taj stih u pjesmi i pročitaj ga. Kako se osjeća kad ga grli mama? Kako se ti osjećaš kad te grle roditelji. Pričaj.
Otvorite svoje pisanke i zapišite :
Zagrljaj
A.Vuković
Pjesma govori o osjećajima koje u nama izaziva zagrljaj.
Zagrljaj otklanja tugu, loše raspoloženje i čini nas sretnijima.
Riješite zadatke u udžbeniku i u radnoj bilježnici.
DODATNA NASTAVA(MATEMATIKA)
Nastavljamo s rješavanjem mozgalica.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Dan ćemo započeti sa vježbama uz Školu na Trećem.
Sada kada smo se dobro razgibali,možemo krenuti na posao.
PRIRODA I DRUŠTVO
Otvorite udžbenike na strani 64. i rijeite 1.zadatak. Nakon toga pročitajte tekst u žutome.
Otvorite pisanke i zapišite sljedeće(pisanim slovima):
Čuvajmo svoje zdravlje
Redovitim održavanje osobne čistoće spriječit ćemo pojavu bolesti.
Trebamo se svakodnevno kretati na svježem zraku.
Odijevamo se u skladu sa vremenskim prilikama.
Nakon što ste prepisali u pisanke, vraćamo se u udžbenik gdje trebate riješiti preostale zadatke. Radnu bilježnicu NE treba riješiti.
HRVATSKI JEZIK
Otvorit ćemo Pčelice na 8.strani i za početak riješiti rebus.
Nkon rebusa,pročitajte pjesmu Dobrodušni snješko.
Kako vam se svidjela? Odgovorite usmeno na ova pitanja:
O kome govori pjesma? Što se snješku dogodilo? Zašto se nije naljutio? Kako izražava svoje zadovoljstvo? Pronađi u pjesmi taj stih i pročitaj ga. Koji se mjesec spominje u pjesmi? Što snješko kaže o siječnju? Koliko pjesma ima kitica? Koliko stihova? Koje se riječi slažu, rimuju? Pročitajmo još jednom cijelu pjesmu – izražajno.
Otvorite svoje pisanke i zapišite sljedeće,ali nemojte zaboraviti da od danas pišemo PISANIM SLOVIMA.
Dobrodušni snješko
R.Zvrko
Snješko je dobrodušan.
Ne ljuti se kad ga pogodi gruda.
Siječanj je za sanjkanje i grudanje.
Pjesma ima jednu kiticu i osam stihova.
Rima: teška– snješka, sreća– veća, snješka– češka, bude– grude
Nakon što ste ovo napisali u pisanke, riješite preostale zadatke u Pčelici i u radnoj bilježnici.
VJERONAUK
Današnja tema je na 54.stranici. Pročitajte tekst i razmislite o njemu. Zatim naslov napišite u bilježnicu. Svojim riječima opišite značenje opraštanja. Sjeti se događaja kada si oprostio/oprostila drugima. Kratko o tome napiši.
Riješite u radnoj bilježnici 1.,2. i 3. zadatak.
Ugodan rad i božji blagoslov.
Evo nas na početku novog tjedna. Novi tjedan, novo slovo, nova cjelina iz matematike. Pa krenimo veselo na naše zadatke.
MATEMATIKA
Nadam se da ste pripremili geometrijske bilježnice. Malo ćemo se prisjetiti 1.razreda. Naučili smo geometrijska tijela(kugla, kvadar, kocka,piramida, valjak i stožac) i geometrijske likove(kvadrat,pravokutnik,krug i trokut) te vrste crta(ravna i zakrivljena).
Otvorite bilježnice i napišite naslov PONAVLJANJE te nacrtajte jednu ravnu i jednu zakrivljenu crtu.
Riješite zadatke u radnoj bilježnici na strani 62. i 63.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Danas se kao i inače razgibajte uz Školu na Trećem.
ENGLESKI JEZIK
HRVATSKI JEZIK
Danas nas čeka naše posljednje pisano slovo. Vrijeme je da i mi možemo napisati FAZAN, TELEFON, FARAON ili FEFERON.
Otvorite svoje Pčelice te krenite sa rješavanjem. Nemojte zaboraviti radnu bilježnicu.
Evo nas i na kraju tjedna. Riješite zadatke čim prije i na zasluženi odmor.
HRVATSKI JEZIK
Slijedi nastavak od jučer. Pročitajte priču PROBUDI SE i riješite zadatke u udžbeniku i u radnoj bilježnici.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte i danas uz Škola na Trećem.
MATEMATIKA
Danas nam je zadnji sat ponavljanja zbrajanja i oduzimanja. Ostalo nam je još samo nekoliko zadataka. Riješite zbirku na stranici 64. i 65.
U ponedjeljak nas čeka novi nastavni sadržaj, pa pripremite geometrijeske bilježnice.
PRIRODA I DRUŠTVO
Maknite sve sa stola,pišemo test!!!! Mala jutarnja šala. Pošto smo sve obradili, krećemo na novo gradivo.
Otvorite udžbenike na stranici 62. i 63., Moje tijelo. Nakon što pročitate, riješite zadatke u udžbeniku(na pitanja NE treba odgovarati).
Nakon udžbenika, idemo razmisliti što smo pročitali te usmeno odgovoriti na par pitanja:
Koja se četiri osjetila nalaze na glavi? Što raste na glavi? Čime je prekriveno cijelo tijelo? Što povezuje glavu i trup? Na kojem dijelu trupa su prsa i trbuh? Što je na stražnjem dijelu trupa? Što povezuje trup i udove? Koji se zglobovi nalaze na rukama, a koji na nogama? Što se nalazi na kraju ruku? Što sve obavljamo rukama? Koja je zadaća nogu? Što se nalazi na krajevima nogu? Čime mirišemo? Što nam omogućuje osjet dodira? Što nam omogućuje osjet dodira? Što nam omogućuje osjet vida (čime gledamo)? Što nam omogućuje osjet okusa?
Sad otvorite pisanke i napišite sljedeće:
MOJE TIJELO I ZDRAVLJE
MOJE TIJELO
Naše tijelo se sastoji od glave,vrata, trupa i udova.
Okoliš spoznajemo osjetilima.
Imamo osjetilo njuha,sluha, vida i okusa.
Nakon što riješite udžbenik i pisanku, riješite zadatke u radnoj bilježnici.
DODATNA NASTAVA(MATEMATIKA)
Riješite ove zadatke:
35+36= 92-29=
28+49= 80-35=
54+18= 52-15=
43+27= 76-49=
Marko ima 15 pikula. Ivan ima 28 više. Koliko pikula ima Ivan, a koliko imaju zajedno?
VJERONAUK
HRVATSKI JEZIK
Napokon je došlo vrijeme za Pčelicu, 2.dio. Otvorite stranu 6. Tu ćete naći jedan malo veći tekst Probudi se. I zražajno ćete ga pročitati i usmeno odgovoriti na pitanja:
Tko su likovi u priči? O čemu priča govori? Zašto dječak ne želi ustati? Kako Jurek doživljava mamu? Pronađi u tekstu i pročitaj rečenicu koja govori o tome. Kako se osjeća njegova mama? Što je Jurek na kraju zaključio?
Otvorite pisanke i napišite sljedeće:
Probudi se!!!
S.Pilić
Glavni likovi: dječak Jurek, mama
Mjesto radnje: Jurekova kuća
Vrijeme radnje: zima
Na početku Jurek ne želi u školu, ali kada se razbudio shvatio je da su zimski praznici završili.
Jurek voli učiti i dobivati petice.
Bez muke nema nauke.
Zadatke u udžbeniku i radnoj ćemo riješiti sutra.
MATEMATIKA
Nastavljemo sa ponavljanjem. Riješiti radnu bilježnicu na strani 60.
DODATNA NASTAVA(MATEMATIKA)
D!ćemo riješiti Mozgalice u radnoj bilježnici na stranici 61.
Pozdrav svima! Evo nas opet on line. bez brige i ovo će nam brzo proći kao i prošla izolacija.
ENGLESKI JEZIK
Ponavljanje gradiva.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Pratite Školu na trećem i razgibajte se sa njima.
HRVATSKI JEZIK
Danas nastavljamo sa slovima. Pošto znamo pisati slovo D i Ž,onda nam Dž neće biti nikakav problem.
Otvorite svoje Pčelice ,pročitajte tekst i krenite na pisanje. Kada završite, riješite i radnu bilježnicu.
PRIRODA I DRUŠTVO
Danas ćemo ponoviti sve što smo do sada naučili.
Napišite VJEŽBA u pisanke i riješite sljedeće zadatke:
1.Prepišite rečenice ispod kalendara i napišite odgovore na crtu.
Nedjelje i blagdani u kalendaru označeni su ___________________ bojom.
Treći mjesec u godini zove se ____________________ i ima ____________________ dana.
2. Napiši redni broj mjeseca ili ime mjeseca:
___ siječanj ___ studeni
6. ____________ 3. _____________
9. ____________ ___ srpanj
___ svibanj ___ travanj
2. ____________ 8. ______________
___ prosinac 10. _____________
Stigao nam je i zadnji dan on line nastave. Nadam se da ste mi svi zdravi i da se veselite povratku u našu školicu .
Sad veselo krenite na zadatke i sutra se vidimo. Malo ćemo zamijeniti raspored. Danas ćemo umjesto prirode i društva imati glazbenu kulturu.
MATEMATIKA
Napišite VJEŽBA u bilježnicu i riješite ove zadatke. Zadatke riječima ne treba prepisivati. Samo riješite u bilježnicu(ne zaboravite napisati redni broj zadatka).
1, 15+28= 45+17=
48+23= 58+22=
26+38= 49+25=
2. 80-26= 63-28=
62-45= 71-46=
51-29= 83-36=
3. Razliku brojeva 38 i 26 uvećaj za zbroj brojeva 19 i 18. Koristi zagrade.
4. Marko je imao 24 pikule. Lovro je imao 18 pikula više. Koliko pikula ima Lovro? Koliko pikula imaju zajedno?
HRVATSKI JEZIK
Napišite VJEŽBA u pisanke i prepišite rečenice pisanim slovima:
MARKO LOVI ŽIRAFU.
ZEBRA JE NA CESTI.
JEŽ IMA SVOJU KUĆICU.
DANAS ME NAZVALA ANA.
ŽELJKO I ZORAN TRČE.
GARGAMEL I AZRIEL ŠEĆU.
GLAZBENA KULTURA
Malo ćemo se raspjevati za zadnji dan on line. Otvorite svoje udžbenike, danas nam je na redu pjesma Blistaj,blistaj,zvijezdo mala. Nekoliko puta pročitajte pjesmu te ju zatim poslušajte. Pokušajte zapjevati i vi.
Link za pjesmu:
https://www.youtube.com/watch?v=IWW3LlYS5n8
LIKOVNA KULTURA
Uzmite flomastere te naslikajte šal i kapu te ih ukrasite po svojoj želji. Danas ste vi modni dizajneri. Baš me zanima kako će izgledati.
SAT RAZREDNIKA
Svaki problem ima rješenje
Problem:
Malo prijatelja dolazi k meni.
1. aktivnost: Zamislite da je ovaj problem nešto što se može nacrtati. To može biti neka životinja, biljka ili bilo što drugo. Nacrtajte ovaj problem.
2. aktivnost: Pogledajte što ste nacrtali i zamislite kako ste se pretvorili u tu sliku. Što osjećaš dok se pretvaraš da si ta slika? Osjećaš li se velik/velika, snažan/snažna ili malen/malena ? Koje si boje? Možeš li se kretati? Problem želi biti riješen. Što bi želio/željela da se sada dogodi? Kad budeš spreman/spremna, izađi iz svog zamišljenog problema. Je li problem bio onoliko velik koliko si očekivao/očekivala? Što si otkrio/otkrila o problemu?
INFORMATIKA
Danas ćete rješavati samostalno Mozgalice, RB str. 34. i 35.
MATEMATIKA
Današnji zadatak je riješiti zadatke u zbirci na 63. strani. Sretno :)
HRVATSKI JEZIK
Danas nas čeka slovo Ž. Idemo razmisliti koje sve riječi imamo koje sadrže slovo Ž:
ŽABA, ŽIRAFA, MORŽ, KRIŽEVCI.
Otvorite svoje Pčelice, pročitajte pjesmu Ježić ubodežić te riješite zadatke. Promotrite kako pišemo slovo Ž. Isto je kao i slovo Z ,samo sa kvačicom.
Nakon udžbenika,riješite i radnu bilježnicu.
DODATNA NASTAVA(MATEMATIKA)
Riješite ove zadatke:
32+39=
62-48=
18+47=
56-38=
51+39=
25+18+19=
27+25+29=
90-25-28=
41-18-16=
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Za dobar početak dana treba se malo razgibati. Upalite TV i Školu na Trećem te krenite sa vježbanjem.
PRIRODA I DRUŠTVO
Otvorite udžbeike na stranama 60. i 61. te pročitajte obje strane. U pisanku napišite:
SADAŠNJOST, PROŠLOST BUDUĆNOST
SADAŠNJOST-ONO ŠTO SE SADA DOGAĐA(DANAS, SADA, OVAJ TREN)
PROŠLOST-ONO ŠTO SE VEĆ DOGODILO(JUČER, PROŠLI TJEDAN, LANI)
BUDUĆNOST-ONO ŠTO ĆE SE TEK DOGODITI(SUTRA, IDUĆE GODINE, ZA PET GODINA)
Riješite zadatke u radnoj bilježnici.
HRVATSKI JEZIK
Nastavljamo sa jučerašnjim satom. Još jednom preslušajte radijsku emisiju kako bi se prisjetili.
Riješite preostale zadatke u udžbeniku i radnoj bilježnici.
VJERONAUK
Dobro jutro dragi moji. Evo nas na početku tjedna. Još malo par dana i eto nas u školi.
MATEMATIKA
Pošto nam se bliži test, nastavljamo sa pponavljanjem. Riješite zadatke u zbirci na strani 62. Ako nešto nije jasno,javite mi se :)
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Kako vam ne bi bilo monotono,upalite Školu na trećem i vježbajte s njima :)
ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE BOOK CLUB
LESSON 3: THE FROG PRINCE
Dragi učenici,
Žao mi je što se ne vidimo uživo, ali se nadam da stesvi dobro I da se uskoro vidimo u školi. 😊
Danas započinjemo novu lekciju u kojoj ćemo pročitati jednu bajku na engleskom, a sigurna sam da ste ju svi već čitali na hrvatskom jeziku – radi se o bajci Kralj žabac koju su napisala braća Grimm.
Za početak otvorite svoje bilježnice I napišite I nacrtajte:
SCHOOLWORK
THE FROG PRINCE
A CASTLE
A GARDEN
A GOLDEN BALL
A CROWN
A DIAMOND RING
BLONDE HAIR
EYES
A KISS
UGLY - RUŽAN
HANDSOME – ZGODAN
Kako bi boljenaučioznačenjeI izgovorriječi, stisnipoveznicu, poslušaj I ponovi za zvučnimzapisom.
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3796.html#block-299982
Otvoriudžbenik (purple book) na32.stranici I pogledajslike. Kojesveriječiznašimenovatinaslikama.
Sadakadasmonaučilinoveriječi, vrijeme je za bajku. Stisnitepoveznicu, pratitetekst u udžbeniku I poslušajtebajku.
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3796.html#block-1295348
Poslušajpričujošjednom I ponavljaj za zvučnimzapisom.
Sadapokušajsampročitatipriču. Samopolako, a akonešto ne znašpročitati, poslušajponovnozvučnizapis I ponovirečenicu za zavučnimzapisom.
Vrijeme je da se prisjetimogradivakojesmoučilinaprošlomnastavnomsatu.Pročitajrečenicu:
THE PRINCESS IS BEAUTIFUL.
Štoznači ova rečenica?
PRINCEZA JE PREKRASNA.
A sadapročitajovurečenicu:
SHE HAS GOT A GOLDEN BALL.
Znaš li prevestiovurečenicu?
ONA IMA ZLATNU LOPTU.
Prisjetimo se: IS znači JE, a HAS GOT znači IMA.
Pokušaj sad u udžbeniku, na 44. Stranici, riješiti 4. Zadatak. Pažljivopročitajrečenice I ako je rečenicetočnastavikvačicu pod YES, aakorečenicanijetočnastavi X pod NO.
Idemoprovjeritijeste li točnoriješilizadatke.
1 THE PRINCESS IS BEAUTIFUL. YES
2 SHE HAS GOT LONG BROWN HAIR. NO
3 SHE LIVES IN A BIG HOUSE. NO
4 SHE HAS GOT A GOLDEN BALL. YES
5 THE FROG IS HANDSOME. NO
6 THE PRINCE KISSES THE FROG. NO
7 THE PRINCE IS TALL AND STRONG. YES
8 THE PRINCE AND THE PRINCESS GET MARRIED. YES
Ponovnootvorisvojubilježnicu, prepišiovih 9 rečenica I dopuniihriječima IS ili HAS GOT.
1 SHE _____________ BEAUTIFUL.
2 SHE _____________ BROWN EYES.
3 SHE _____________ A GOLDEN BALL.
4 HE ______________ A FROG.
5 HE ______________ BIG EYES.
6 HE ______________ UGLY.
7 THE PRINCE _____________ HANDSOME.
8 HE _____________ TALL AND STRONG.
9 HE ______________ BLUE EYES.
Stisnipoveznicu I provjerijesi li točnoriješiozadatak.
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3796.html#block-299951
I za krajćemoponovitigradivokojesmodanasučili. Otvoritesvoje white books (radnebilježnice) na 40. i 41. Stranici I riješite :
1. Zadatak – umjestoriječinalijepiodgovarajućusliku (slike se nalazenakrajuradnebilježnice.)
3. zadatak – spojiteriječi I napišitetočnerečenice.
Good luck! 😊
HRVATSKI JEZIK
Za početak ćete se udobno smjestiti i odslušati radijsku emisiju koja se zove Punoglavci. Kliknite na link(ako ne možete otvoriti,kopirajte link i zalijepite ga u TRAŽILICU):
https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/743bf6e7-719b-4e55-a2e9-59dd77171ee5/
Nadam se da vam se svidjela emisija. Slušate li inače radijske emisije ili više volite emisije na televiziji?
Zapisat ćemo u bilježnicu neke podatke:
PUNOGLAVCI
OVO JE RADIJSKA EMISIJA.
TEMA: SLIKANJE
VRSTA EMISIJE:DJEČJA
ŠPICA: POSEBNO OSMIŠLJEN ZVUČNI ZAPIS(ŠUM,GLAZBA)
VODITELJICA: OSOBA KOJA VODI EMISIJU
UVODNA I ODJAVNA ŠPICA: NJOME SE NAJAVLJUJE I ODJAVLJUJE RADIJSKA EMISIJA
Sada otvorite Pčelice na stranici 114. te pročitajte 1.zadatak i riješite 2. Ostalo ćemo sutra.
Ugodan ostatak dana.
IZVANNASTAVNA AKTIVNOST(LUTKARSKA SKUPINA)
Drage moje djevojčice, uzmite škare,ljepilo,papir, bojice i štapiće za roštilj. Nacrtajte na papiru pahiljicu koja ima oči i usta,te ju izrežite i zalijepite na štapić. Dajte svojoj pahuljici ime i krenite na igru(ali tek kad izvršite sve zadatke).
HRVATSKI JEZIK
Završit ćemo hrvatski jezik ovaj tjedan još jednom vježbom. U pisanke napišite ovo:
VJEŽBA
MAMA IMA HRPU POSLA.
LANA UČI ČITATI.
VIKI IMA NOVE HLAČE.
TATA JE KUPIO HONDU.
LARA I TENA IGRAJU IGRICE.
MARKO JAKO VOLI HODATI.
ZEBRA JE NA CESTI.
MI SE STALNO ZEZAMO.
ZLATKO VOLI JESTI GUMENE BOMBONE.
GOTOVO JE ZA OVAJ TJEDAN!
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Sada ćete se malo razgibati. Napraviti vježbe koje radimo na početku sata kada smo u školi. Stanite pred ogledalo kako bi vidjeli radite li dobro. :)
MATEMATIKA
Napišite u bilježnice ove zadatke:
VJEŽBA
35+26= 74-26=
48+17= 60-23=
28+44= 53-39=
23+29= 92-58=
54+18= 65-36=
(25+26)-19=
13+(45+14)=
(8+17)+(19+9)=
90-(60-38)=
39+(30-18)=
PRIRODA I DRUŠTVO
Prirodu i društvo ćemo također provesti u ponavljanju. Otvorit ćemo udžbenike, ponovno pročitati strane: 54.,55.,56.,57., 58. i 59. Nakon što smo ih pročitali, u pisanke ćete napisati VJEŽBA i odgovoriti na pitanja sa 57. i 59. strane(tamo gdje piše ODGOVORI, ISTRAŽI ne treba).
U pisanku pišete redne brojeve zadataka i samo odgovore ali punim rečenicama. Na svakoj strani su tri pitanja, vi ćete pisati u bilježnicu ovako:1.,2.,3.,4.,5.,6. , a ne dva puta po 1.,2.,3.
DOPUNSKA NASTAVA(MATEMATIKA)
Riješiti ove zadatke:
56-29= 80-36=
15+38= 39+44=
68-39= 55-36=
71-45= 27+45=
28+32= 42-35=
Dragi moji,došli smo do kraja tjedna. Nadam se da se niste previše umorili. Riješite ovo sada pa lijepo odmarajte do ponedjeljka. Šaljem puno osmijeha i pozdrava.
VJERONAUK
1 .SAT
ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE BOOK CLUB
LESSON 1: GUESS THE DINOSAUR!
Dragi učenici,
S početkom drugoga polugodišta počinjemo I sa novom 3.cjelinom. Za početak otvorite svoje bilježnice I napišite:
SCHOOLWORK
GUESS THE DINOSAUR!
A FAIRY TALE – BAJKA
A PICTURE BOOK – SLIKOVNICA
A COMIC – STRIP
A SCIENCE BOOK – ZNANSTVENA KNJIGA
Do you like reading? (Volite li čitati?) What is your favourite book or comic? (Koja vam je najdraža knjiga ili strip?)
My favourite book/ comic is ____________________________. (Moja najdraža knjiga ili strip je _____________.)
Stisnite na poveznicu I poslušajte pjesmicu:
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299367
Sigurna sam da znate da su prije mnogo godina na našoj planeti živjeli dinosauri. Neki su bili veliki, neki maleni, neki su mogli letjeti, a neki plivati. Bilo ih je mnoštvo, a mi ćemo danas malo razgovarati o 3 dinosaura.
Za početak otvorite poveznicu, poslušajte zvučni zapis (kako biste naučili dijelove tijela dinosaura) I ponovite nekoliko puta za zvučnim zapisom.
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299360
Kako biste provjerili jeste li dobro naučili dijelove tijela, stisnite sljedeću poveznicu I dovuci riječ na pravo mjesto, a nakon što to napraviš u bilježnicu nacrtaj dinosaura I na njemu označi dijelove tijela (kao na poveznici).
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299348
U bilježnicu prepiši sljedeće riječi:
THIN – MRŠAV
TALL – VISOK
DANGEROUS – OPASAN
LONG – DUGAČAK
SHORT – KRATAK
FAST – BRZ
Na idućoj poveznici poslušaj I ponovi za zvučnim zapisom kako bi naučio pravilan izgovor ovih riječi.
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299350
Otvorite svoje ljubičaste knjige na 29. Stranici. Pogledaj slike I pročitaj tekstove, a zatim spoji tekst I dinosaura.
Stisni poveznicu I provjeri jesi li dobro riješio zadatak (ponovno pročitaj tekst, a zatim okreni karticu kako bi provjerio o kojem dinosauru se radi).
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299339
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-299336
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/3794.html#block-230781
U bilježnicu prepiši rečenice:
THIS DINOSAUR IS VERY BIG. – OVAJ DINOSAUR JE JAKO VELIK.
IT HAS GOT A BIG HEAD AND A LONG TAIL. – IMA VELIKU GLAVU I DUGAČAK REP.
Otvorite svoje radne bilježnice na 36. I 37. Stranici I riješite:
https://hr.izzi.digital/DOS/1322/8305.html#block-117694
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Danas ćemo se malo razgibati kako bi mogli lakše napraviti zadatke koji nas očekuju. Napravite vježbe razgibavanja po svome izboru.
HRVATSKI JEZIK
Danas ćemo malo ponoviti pisana slova. U pisanku napišite naslov VJEŽBA i ove rečenice prepišite pisanim slovima:
MAMA RADI U ŠKOLI.
IVAN JE DOBAR.
MATEMATIKA JE LAKA.
KLAUN JE SMIJEŠAN.
ANA LOVI LEPTIRE.
UČIM SVAKI DAN.
OLOVKA JE NA STOLU.
PERNICA JE OTVORENA.
HELENA IMA GUMICU.
TATA LOVI HOBOTNICE.
PRIRODA I DRUŠTVO
Danas ćemo učiti nešto novo. U udžbeniku otvorite Godina i godišnja doba. Pročitajte na obje stranice te riješite zadatke. Nakon toga u svoje pisanke zapišite ovo:
GODINA I GODIŠNJA DOBA
TIJEKOM GODINE IZMIJENE SE ČETIRI GODIŠNJA DOBA.
PROLJEĆE-POČINJE 21.3. , ZAVRŠAVA 21.6.
LJETO-POČINJE 21.6. , ZAVRŠAVA 23.9.
JESEN-POČINJE 23.9., ZAVRŠAVA 21.12.
ZIMA-POČINJE 21.12. , ZAVRŠAVA 21.3.
Dragi moji. Evo nas opet on line. Virtualno ćemo se družiti sve do idućeg četvrtka. Krenimo u nove radne pobjede!
MATEMATIKA
Sve sadržaje smo naučili,sada slijedi ponavljanje. Otvorit ćete zbirku na strani 61. i riješiti zadatke. Ukoliko ćete imati poteškoće sa oduzimanjem,uzmite si papir i riješite na duži način. Samo polako.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Započnite sat tjelesne i zdravstvene kulture sa općim pripremnim vježbama kako bi se razgibali i lakše prionuli na zadatke.
HRVATKI JEZIK
Krećemo sa pisanim slovima. Danas nam je na redu slovo H. Otvorit ćemo našu Pčelicu i promotriti kako izgleda slovo H. Pokušat ćemo riješiti zadatke sa pisanjem slova u udžbeniku i u radnoj bilježnici.
LIKOVNA KULTURA
Izvadite bojice i naslikajte svoj omiljeni zimski sport, posao ili igru. Prisjetite se što smo učili iz prirode i društva na tu temu.
SAT RAZREDNIKA
Kako učiti?
Da bi naše učenje bilo uspješno, važno je dobro organizirati vrijeme i pravilno rasporediti obaveze.
U učenju odabiremo načine i postupke koji nam najviše odgovaraju, npr. isticanje bitnog, izrada umne mape, tablični prikaz...
Često koristimo računalo za pretraživanje, odabir i korištenje raznih informacija, za izradu zadaća i drugih zadataka.
Evo nas već na kraju ovog tjedna.brzo napravite današnje zadatke i onda možete uživati u vikendu.
LUTKARSKA SKUPINA
Od kartona izrežite oblik lutke koji želite,ukrasite ju po vlastitoj želji i zalijepite na štapić.
HRVATSKI JEZIK
Danas ćemo ponoviti pisana slova. Napišite u pisanku naslov VJEŽBA i prepišite ove rečenice pisanim slovima. Pazite na veliko slovo.
MAJA IMA NOJA.
LINO VOLI EVU.
LANA VOLI MENE.
EVO JANE I LENE.
UJNA VOLI UJU.
ELENA JE VANI.
MAJMUN JE MALEN.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Izađite van na svježi zrak i napravite vježbe razgibavanja.
MATEMATIKA
Danas ćemo ponoviti što smo jučer naučili. Otvorite svoje zbirke na str.37. i 38. i riješite zadatke.
PRIRODA I DRUŠTVO
Otvorite udžbenik na str.42. i 43. te pročitajte i riješite zadatke(ODGOVORI i ISTRAŽI na 43. ne rješavati). Tekst u žutome pročitati dva puta.
U pisanku napišite ovo:
PROMETNA SREDSTVA I VRSTE PROMETA
VRSTE PROMETA: KOPNENI,ZRAČNI I VODENI.
KOPNENI PROMET SE ODVIJA NA CESTAMA I TRAČNICAMA.
VODENI PROMET SE ODVIJA MOREM I RIJEKAMA.
DOPUNSKA NASTAVA(MATEMATIKA)
Riješi ove zadatke: 25+8= 36+7= 67+7= 82+9= 76+8= 32-4= 45-8= 33-9= 55-9= 64-6= 73-7=
Pozdrav. Ova dva dana se družimo on line. Nadam se da ćete brzo sve napisati i uživati u sunčanom danu.
VJERONAUK
1. SAT
HRVATSKI JEZIK
Pročitaj pjesmu STUDENI na str.100 i riješi zadatke ispod. Domaća zadaća je u radnoj bilježnici (str.85¸.).
Zapiši u pisanku:
STUDENI
B.NAZANSKY
PJESMA GOVORI O MJESECU STUDENOM.
PJESMA IMA DVANAEST STIHOVA.
MATEMATIKA
Riješi zadatke ZNAM u udžbeniku na str.32. Pročitaj tekst ispod i riješi zadatke na str.33.
Razmislimo. Već znamo oduzeti jednoznamenkasti broj od dvoznamenkastoga.
Primjerice: 13 manje 5. Umanjitelj ćemo rastaviti na
3 i 2.
Računamo:
13 – 5 = 13 – 3 – 2
= 10 – 2
= 8 ili kraće: 13 – 5 = 8
Na isti način ćemo izračunati i koliko je 33 manje 5.
33 manje 3 je 30. 30 manje 2 je 28.
U bilježnicu zapišite:
ODUZIMANJE (33 - 5)
33 – 5 = 33 – 3 – 2 33 – 5 = 28
= 30 – 2
= 28
Domaća zadaća: 36-8= 24-5= 48-9= 54-6= 61-5= 55-8= 73-7= 44-8= 52-5= 97-9=
DODATNA NASTAVA
32 − 7 + 9 = 63 − + 5 = 60
48 – 9 + = 44 + 26 + 7 = 39
7 + 35 − = 39 81 – 9 − = 67
+ 8 + 52 = 67 93 − − 6 = 83
« Lipanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
korisni linkovi |
• mzos |
• wikipedija |
• dhmz |
• azoo |
• hzz |
• maps.google |
• državna matura |
• knjižnice grada Zagr... |
• carnet |
• muzeji |
• Općina Jakovlje |
• NCVVO |
Dnevne novine |
Obrazovni portali |
• CARNet |
• Portal za škole |
• Eduvizija |
• Hrvatska zajednica t... |
• e-škola |
• Hrvatski savez infor... |
• Radio on demand-CARNet |