Dragi moji, kao što znate, danas je nastava online.Što ćete raditi i upute kako ćete raditi dobili ste jučer u školi. Ipak, da se podsjetimo:
1. HRVATSKI JEZIK- Jučer smo obradili pjesmu Mladena Pokića: Pisanice. Riješili smo sve zadatke u udžbeniku osim posljednjeg. Vaš je zadatak da nacrtate strip.
2. i 3. ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 1: SCHOOL CAN BE FUN!
Na ovoj poveznici ćete pronaći video u kojem je objašnjeno gradivo pod nazivom School can be fun.
https://drive.google.com/file/d/1QlWXy73G688S2j2zZ_9Y_mnS17s6cQA1/view?usp=sharing
Napomena: kada ćete pisati današnji datum, napišite u bilježnicu 30th March 2021.
U slučaju da nikako ne možete otvoriti ovu poveznicu, molim vas da riješite dolje napisane zadatke.
U bilježnicu prepisati izgled ploče
u/ 47 , zad D – poslušati zvučni zapis, pročitati riječi u tablici i spojiti aktivnosti i koliko puta ih Luke ima
u/47, zad E – pomoću zadatka D riješiti E zadatak – u tablicu upisati aktivnosti koje nedostaju
u/47, zad F – u bilježnicu napisati rečenice za svaku aktivnost iz zadatka D i E (učenici trebaju napisati rečenice: koliko često Luke ima aktivnosti iz zadatka D i E i kada ih ima.
Npr. Luke has drawing classes every day.
Luke has hip hop classes on Monday and Thursday.
Rb/ 45, zad E – spojiti pitanja i odgovore
Rb/ 45, zad F – osmisliti vlastiti raspored za školu iz snova i napisati rečenice kada i koliko često imaš koje predmete.
Izgled ploče:
Schoolwork
School can be fun!
HOW OFTEN? - koliko često?
once – jedanput
once a day – jednom dnevno
once a month – jednom mjesečno
twice – dva puta
twice a day – dva puta dnevno
three times – tri puta
three times a week – tri puta tjedno
How often do you have English?
We have English twice a week.
How often do you have Art?
We have Art once a week.
WHEN? – kada?
When do you have English?
We have English on Monday and Friday.
ON Monday
ON Thursday
ON Sunday
4. LIKOVNA KULTURA- U školi ste dobili papir za likovni i na njemu nacrtali veliko jaje. Podijelili ste ga na polja, a isto tako i pozadinu. Jaje ćete obojati toplim, a pozadinu hladnim bojama. Radite pastelama. Radove donesite obavezno u školu.
5. MATEMATIKA- Jučer smo vježbali zadatke za ispit kojeg ćemo pisati sutra (u srijedu): Pravokutnik i kvadrat. Dobili ste i zadaću. Danas riješite listić koji sam vam podijelila. Sretno s rješavanjem. Vidimo se sutra u školi.
Učiteljica Gordana
Dragi moji učenici, stigli smo do kraja prvog polugodišta. Od sutra počinju praznici.Puno se igrajte, odmorite, uživajte. Vidimo se u drugom polugodištu.
1.HRVATSKI JEZIK - Vrste riječi- ponavljanje
Danas ćete ponoviti imenice, glagole i pridjeve. U priči "Kako dočekati Novu godinu" (U-226) u prvih petnaest rečenica podcrtajte imenice crvenom, glagole plavom i pridjeve zelenom bojicom.
2. PRIRODA I DRUŠTVO- Čovjek- to sam ja (vježbanje)
Prisjetite se o čemo ste čitali i učili u ponedjeljak iz PID. Uz pomoć udžbenika riješite RB-76,77.
3. GLAZBENA KULTURA
Dobro jutro!
Prisjetite se kakvi kutovi mogu biti i riješite RB-61.
5. RECITATORSKA SKUPINA
Vježbajte izražajno recitirati pjesme o Božiću.
ŽELIM VAM SRETAN BOŽIĆ I NOVU GODINU!
Dragi moji, još dva dana i počinju praznici. Četiri je dana do Božića, a dvanaest do Nove godine.
1. HRVATSKI JEZIK- Stvaralačko pisanje: Idealni doček Nove godine
Zamislite i opišite kako bi izgledao vaš idealni doček Nove godine. Neka vam pomognu pitanja. Tko? S kim? Kada? Gdje? Kako?
2. i 3. ENGLESKI JEZIK
Dragi moji učenici,
stiglo nam je ono magično doba godine kada sa svojim obiteljima slavimo Božić i Novu godinu. Na današnjem satu ćemo naučiti riječi vezane upravo uz Božić, malo ćemo se poigrati i naučiti pjevati dvije božićne pjesme.
Udobno se smjestite i krećemo u novu avanturu na engleskom jeziku 😊
1 Prvo ćemo se malo poigrati. Vjerujem da ste svi jednom slagali puzzle. Danas sam za vas pripremila dvoje puzzli pa vas molim da ih složite. Kada ih složite, dobit ćete dvije slike. Opišite što vidite na slikama.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=012549b562b9
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38bc481a5300
2 Nakon što smo se malo poigrali, vrijeme je da naučimo i neke riječi vezane uz Božić – vjerujem da ste neke od ovih riječi već čuli pa ćete ih sada ponoviti, a neke riječi ćete naučiti. Stisnite poveznicu, pogledajte slike, poslušajte zvučni zapis i ponovite za zvučnim zapisom.
https://quizlet.com/_97ipx6?x=1jqt&i=2qld1n
3 Kada ste tako lijepo naučili ove riječi, vrijeme je da se ponovno poigramo i ponovimo riječi. Ovdje riješite dvije igre – LABELLED DIAGRAM i MATCHING PAIRS
https://wordwall.net/print/8052500/christmas-words
4 Vrijeme je za još jednu igru. Prvo ponovite riječi tako da odaberete RANDOM CARDS, a potom ponovno odigrajte MATCHING PAIRS.
https://wordwall.net/resource/7903988/christmas-time
5 Sada ćemo pogledati jedan kratak film. Pažljivo pogledajte film, a zatim odgovorite na pitanje: Zašto djed uči engleski?
https://www.youtube.com/watch?v=uRHKPrW-oz0
6 Nadam se da vam se svidio film. Sada ćemo skupa poslušati i zapjevati jednu božićnu pjesmu, za koju sam sigurna da ju već znate. 😊
https://www.youtube.com/watch?v=eQ34DSTjsLQ
7 I za kraj ćemo pogledati još jedan animirani film
https://www.youtube.com/watch?v=HSvHgyUx6kY
Vama i vašim obiteljima želim blagoslovljen Božić i sretnu Novu godinu. Lijepo se odmorite, uživajte, igrajte i pjevajte. Ostanite mi veseli i zdravi i vidimo se u drugom polugodištu. 😊
4. MATEMATIKA- Opseg trokuta (vježbanje)
Danas ćete malo ponoviti i vježbati izračunavati opseg trokuta.Riješite zadatke u RB na 59. stranici.
5. LIKOVNA KULTURA
S obzirom da se bliži Božić, vaš je zadatak naslikati jaslice pastelama. Naslikajte ih onako kako ih vi zamišljate ili vidite. Možete ih pronaći na internetu. Nadam se da vam današnji zadatak neće biti težak.
Želim vam ugodan dan.
Dobro jutro! Još tri dana nastave na daljinu. Budite još malo strpljivi, a onda praznici!
1. HRVATSKI JEZIK- Kako dočekati Novu godinu
Djeco, veselite li se Novoj godini? Planiranju svečanosti ispraćanja Stare i dočeku Nove godine? Otvorite U-226 i pročitajte razgovor o dočeku Nove godine u jednoj obitelji. U bilježnicu zapišite:
Kako dočekati Novu godinu
Sanja Pilić
TEMA PRIČE: doček Nove godine
LIKOVI: roditelji, Marijeta, Javorka, brat, baka Matilda
Svi imaju različite planove za doček. Na kraju je baka presudila: svi idu u Koprivnicu.
Riješite zadatke u udžbeniku (1. do 19.)
2. MATEMATIKA- Opseg trokuta
Danas ćete učiti o opsegu trokuta. Ako ste pratili Školu na Trećem, ne bi trebalo biti problema jer je učiteljica opseg jako lijepo objasnila.
U U-68 riješite ZNAM. Izmjerite stranice nacrtanog tokuta, a onda pažljivo pročitajte tekst ispod. U bilježnicu napišite naslov, nacrtajte tri trokuta koji se nalaze na dnu 68. stranice, što je opseg i kako ga izračunavamo. Nakon toga riješite U-69.
3. TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Dobro se razgibajte uz Školu na Trećem.
4. PRIRODA I DRUŠTVO- Čovjek to sam ja
Razmislite što je čovjeku potrebno za život i po čemu se razlikuje od ostalih živih bića. Odgovore ćete pronaći u U-56,57. Pročitajte tekst, a onda zapišite u bilježnicu:
Čovjek - to sam ja
Čovjek je:
- živo biće
- misaono biće
-društveno biće
5. DOPUNSKA NASTAVA- HRVATSKI JEZIK
Izražajno čitajte priču "Doček Nove godine".
Draga djeco, stigli smo do kraja tjedna. Napišite zadaću za danas, a onda odmor. I danas gledajte Školu na Trećem. Pratite vježbe i razgibavajte se uz učiteljicu i djecu.
1. HRVATSKI JEZIK- Badnjak uz more
Kako provodite Badnju večer? Kako se osjećate? Postoji li netko tko vam nedostaje u tim trenucima? U U-222 pročitajte tekst "Badnjak uz more" i riješite zadatke. Nakon toga zapišite u bilježnicu:
Badnjak uz more
Ana Đokić
Ovu priču pripovijeda dječak. Dječak se sjetio djeda dok je šetao. Za djeda ga veže ljubav prema moru.
VRIJEME RADNJE:Badnjak
MJESTO RADNJE: obala mora
TEMA PRIČE: Badnjak uz more
Ugođaj priče je smirujući i opuštajući.
2. MATEMATIKA- Pravokutan trokut. Crtanje pravokutnog trokuta
Danas ćete naučiti kakav je to pravokutan trokut, a onda ćete ga i nacrtati. Sama riječ PRAVOKUTAN nam govori da ima PRAVI kut. U U-66 riješite ZNAM i promotrite nacrtani kut. Uočit ćete da je trokut pri vrhu A PRAVOKUTAN, a ostala dva su šiljasta.Dakle, trokut koji ima jedan PRAVI kut i dva šiljasta kuta, zovemo PRAVOKUTAN TROKUT.
Zatim, u udžbeniku, dobro promotrite kako crtamo pravokutan trokut. Držite se uputa. Pravi kut znamo nacrtati, a ostalo što trebamo nacrtati šestarom, nadam se neće biti problema. U bilježnicu napišite naslov i nacrtajte jedan pravi kut .Ispod trokuta napišite: PRAVOKUTAN TROKUT je trokut koji ima PRAVI KUT.
Riješite zadatke u U-67.
3. TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte uz HRT3, igrajte se i odmorite .
4. PRIRODA I DRUŠTVO - Čovjek
Prelazimo na novu cjelinu, a to je ČOVJEK. Vaš je zadatak da pročitate zanimljivosti u U-54,55.
Ugodan vikend!
Dobro jutro, evo zadaće za danas.
1. INFORMATIKA
Danas ćemo rješavati mozgalicu 3 i mozgalicu 4. Pažljivo čitajte zadatke i dobro razmislite oko rješenja zadataka. Pokušaj riješiti sve zadatke koje ću ti zadati. Neke zadatke sam još dodatno objasnila kako bi ih mogli lakše riješiti. Sretno!
MOZGALICA 3
Otvori radni udžbenik na 49. stranici.
1. Zadatak
Potrebno je „dopuniti sliku“ tako da odgovarajuće kockice staviš u odgovarajuće praznine na slici. Kockice možeš okretati po potrebi kako bi pravilno i smisleno dopunile sliku.
2. Zadatak
Potrebno je dopuniti sliku odgovarajućim simbolima i pločicama. Pločicama je potrebno nastaviti niz na slici. Na primjer, u prvom redu se na kraju nalaze 2 crna simbola, njih možemo nastaviti s pločicom koja na jednoj strani ima crni simbol, a na drugoj strani ima crveni plusić koji će se poklapati s crvenim plusićem u drugom redu.
3. Zadatak
Potrebno je pronaći koja od ponuđenih slika piramide gledane odozgo odgovara velikoj piramidi.
4. Zadatak
Potrebno je pronaći odgovarajući raspored crvenih kockica koji će popuniti praznine na zadanom predlošku. Ponuđene rasporede kockica možemo okretati po potrebi.
5. Zadatak
Potrebno je pronaći odgovarajuću kocku koja će dopuniti prazno mjesto na slici.
Otvori radnu bilježnicu na 24. stranici i riješi 1., 2., 3. i 4. zadatak.
MOZGALICA 4
Otvori radni udžbenik na 52. stranici i riješi 1.,2. i 4. zadatak.
Otvori radnu bilježnicu na 26. stranici i riješi 1.,2.,3. i 4. zadatak.
VJERONAUK
Dragi učenici, poštovani roditelji!
Tjedan dana radit ćemo na daljinu, a onda ćemo se malo odmoriti jer počinju praznici. Radit ćemo po redovnom rasporedu sati. Nemojte zaboraviti pratiti Školu na Trećem u terminu od 11 do 12 sati.
0. RECITATORSKA SKUPINA
Recitacije o Božiću naučite napamet i vježbajte izražajno recitirati.
1. HRVATSKI JEZIK- Moje novogodišnje želje
Razmislite i napišite u bilježnicu u nekoliko rečenica biste li htjeli da je nešto drukčije u vašem životu. Što očekujete u novoj godini, koje su vaše želje...
2. MATEMATIKA- Crtanje tokuta
Jučer smo naučili kakvi trokuti mogu biti s obzirom na stranice. U U-64 najprije riješite ZNAM kako biste se podsjetili kakvi su to trokuti. U tekstu ispod naučit ćete kako se crtaju jednakokračni i jednakostranični trokuti. PAŽLJIVO ČITAJTE I PROUČITE tekst. U bilježnicu napišite naslov i pokušajte nacrtati trokute po uputama u udžbeniku. Nakon toga riješite zadatke u U-65.
3. GLAZBENA KULTURA
4. PRIRODA I DRUŠTVO - Učili smo u 1. polugodištu
Prolistajte udžbenik i u bilježnicu napišite sve teme koje smo učili u 1. polugodištu. To možete učiniti pomoću umne mape.
Evo nas na kraju tjedna. Još danas zadaća, a onda malo odmora.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK- ZBOR (Sanja Pribić)
U U- 151. nalazi se priča o djevojčici koja se željela uključiti u pjevački zbor svoje škole. Pročitajte priču i riješite zadatke na 152.,153.,154. i 155. str.
U bilježnicu napišite:
Zbor
Sanja Pribić
Glavni lik: Sanja
Sporedni likovi: Tihana, Sara, Iva, mama, tata, baka
Mjesto radnje: škola, kuća
Sanja: vesela, nestrpljiva, rasplakana, tužna, utješna
2. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO (PRIRODNO- ZEMLJOPISNI UVJETI BREŽULJKASTIH KRAJEVA)
Prisjetite se što je reljef i kojom se bojom na zemljovidu prikazuju brežuljkasti i brdoviti prostori. U U- 108. i 109. pročitajte tekst i promotrite slike o brežuljkastim krajevima. Nakon toga riješite RB- 123.,124. i 125. Kod rješavanja RB služi se udžbenikom i zemljovidom. U bilježnicu ćemo ono što je najvažnije zapisati u školi kad ćemo ponavljati.
3. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Pratite Školu na Trećem i razgibavajte se uz vježbe.
4. SAT- MATEMATIKA (PISANO ZBRAJANJE ŠESTEROZNAMENKASTIH BROJEVA)
U U- 36. riješite ZNAM, proučite kako pisano zbrajamo šesteroznamenkaste brojeve te riješite zadatke na 37. str. S obzirom da ste usvojili pisano zbrajanje, nadam se da neće biti problema. Ugodno rješavanje i nadam se da se u ponedjeljak vidimo u školi.
1. SAT-VJERONAUK
5.11.2020. – 4. RAZRED – INFORMATIKA
UČITELJICA IVANA VOTUC
1. SAT: PONAVLJANJE ZA PISMENU PROVJERU ZNANJA
PONOVIMO!
OD KAMENOG ORUĐA DO ELEKTRONIČKOG ROBOTA
Ljudi su si od davnina pokušavali olakšati svakodnevne poslove pa su smišljali razne načine i pomagala koja su im u tome pomagala.
Krajem 19. stoljeća došlo je do izuma električne energije koja je omogućila razvoj električnih uređaja.
U 20. stoljeću nastaje najveća tehnološka promjena zbog izuma čipa, tj. računala koji su postali sastavni dijelovi gotovo svih današnjih modernih uređaja.
Robotika je znanost koja se bavi projektiranjem, konstruiranjem, i upravljanjem robotima. Roboti su elektroničke naprave koje za ljude automatizirano obavljaju unaprijed određene radnje brže, preciznije i točnije od ljudi.
TEHNOLOGIJA JE SVUDA OKO NAS
Tehnologije je raznim zanimanjima promijenila način na koji se obavljaju poslovi.
Tehnologija nam omogućava lakše učenje.
Uz pojednostavljenje svakodnevnih poslova, tehnologija je stvorila virtualnu stvarnost.
Virtualna stvarnost je prividan prostor koji nastaje s pomoću računala.
ČOVJEK I STROJ
Humanoidni su roboti izgledom nalik na ljude. Oni razmišljaju uz pomoć umjetne inteligencije.
Uskoro ćemo svi koristiti robote za obavljanje nekih radnji (pospremanje, pomaganje u kuhanju, košnji trave, čišćenju bazena, osobni asistent i sl.).
DESETOPRSTO PISANJE
Ljudske ruke mogu napraviti mnoge stvari. Rukopis je identifikator neke osobe.
Daktilografija ili strojopis je umijeće deseteroprstnog slijepog pisanja. Svaki prst lijeve i desne ruke piše određena slova.
E-PORTFOLIO
Portfolio je osobna mapa, zbirka dokumenata koja prikazuje vaš rad, razvoj, napredak i postignuća tijekom nastavne godine.
Digitalni portfolio naziva se e-portfolio. U njemu se nalaze datoteke i digitalni materijali iz fizičkog portfolija.
E-portfolio možemo izraditi na računalu ili na memoriji oblaka. Dokumente j važno organizirati nekim logičkim slijedom za lakše snalaženje.
TAJNE PORUKE, MALI KRIPTOGRAFI
Kriptografija je znanost koja se bavi proučavanjem načina sigurne komunikacije.
Pošiljatelj poruke mora obavijestiti primatelja da mu šalje šifriranu poruku i dati mu ključ pomoću kojeg će primatelj moći dešifrirati poruku.
Kriptirati (šifrirati) možemo:
POŠTUJEMO I UVAŽAVAMO TUĐI RAD
Osoba koja svoju stvaralačku ideju prikaže pisanim radom, fotografijom ili crtežom naziv se autor, a njezino djelo autorsko djelo.
Autorska djela su intelektualno vlasništvo autora.
Fotografije i slike objavljene na internetu zaštićene su kao autorska i umjetnička djela.
Autori koriste vodeni žig kako bi zaštitili svoje fotografije i ostala djela.
Sustav licenca koje se najčešće rabe u objavi otvorenih obrazovnih sadržaja naziva se Creative Commons (CC).
PRIMJERI MOGUĆIH ZADATAKA U PISMENOJ PROVJERI ZNANJA:
1. Zaokruži točan odgovor.
U 20. stoljeću nastaje najveća tehnološka promjena zbog izuma:
Znanost koja se bavi bavi projektiranjem, konstruiranjem, i upravljanjem robotima naziva se:
2. Ako je tvrdnja točna zaokruži T, a ako je netočna zaokruži N:
Tehnologije je raznim zanimanjima promijenila način na koji se obavljaju poslovi. T N
Tehnologija nam otežava učenje. T N
Humanoidni su roboti izgledom nalik na ljude. T N
3. Spoji pojam s njegovim objašnjenjem.
E-portfolio umijeće deseteroprstnog slijepog pisanja
Daktilografija znanost koja se bavi proučavanjem načina sigurne komunikacije
Kriptografija osobna mapa
Portfolio Digitalni portfolio
4. Dopuni tekst ponuđenim riječima.
autor, vodeni žig, autorsko djelo, intelektualno vlasništvo
Osoba koja svoju stvaralačku ideju prikaže pisanim radom, fotografijom ili crtežom naziva se_______, a njezino djelo__________.
Autorska djela su __________autora.
Autori koriste ___________kako bi zaštitili svoje fotografije i ostala djela.
5. Dopuni rečenicu.
Sustav licenca koje se najčešće rabe u objavi otvorenih obrazovnih sadržaja naziva se _____________ (CC).
6. Dešifriraj riječ pomoću obrnute abecede.
D M O Đ Ž
Riječ:________________
PONOVITE ZADATKE U RADNOM UDŽBENIKU I RADNOJ BILJEŽNICI!
2. SAT: BRINEMO SE ZA SVOJE ZDRAVLJE
(nije uključeno u test)
Danas više nego ikada moramo brinuti o svom zdravlju zbog sjedilačkog načina života.
Nekretanje i dugo sjedenje za računalom s vremenom dovodi do zdravstvenih tegoba. Kada dugo sjedimo za računalom aktivni su nam samo prsti i ruke i time se tijelo nalazi u neprirodnom položaju jer ostali dijelovi tijela nisu aktivni.
Kako ne bi ugrozili svoje zdravlje, potrebno je pridržavati se nekoliko pravila:
Ergonomija je znanstvena disciplina koja se bavi proučavanjem radnih uvjeta čovjeka, njegovim prilagođavanjem tim uvjetima i prilagođavanjem radnih strojeva čovjeku.
10.svibnja obilježava se Dan kretanja za zdravlje.
PROČITAJ TEKST U RADNOM UDŽBENIKU NA 62. STRANICI, RIJEŠI ZADATKE NA 64. STRANICI I RIJEŠI ZADATKE U RADNOJ BILJEŽNICI NA 31. I 32. STRANICI.
PREPIŠI U BILJEŽNICU:
Nekretanje i dugo sjedenje za računalom s vremenom dovodi do zdravstvenih tegoba.
Kada radiš za računalom ponekad rad prekini kretanjem, izmjenjuj sjedilačke i kretalačke ktivnosti, odmaraj oči od ekrana, koristi ergonomku oprmu.
Ergonomija je znanstvena disciplina koja se bavi proučavanjem radnih uvjeta čovjeka, njegovim prilagođavanjem tim uvjetima i prilagođavanjem radnih strojeva čovjeku.
Poštovani roditelji, draga djeco, nadam se da ste se odmorili ovih dana i da ste spremni za nastavu. Do kraja tjedna radit ćemo on line. Vama to nije ništa novo, zato- krenimo.
0. SAT- RECITATORSKA SKUPINA
Dragi moji recitatori, pjesmu Grigora Viteza "Gitara jesenjeg vjetra" nekoliko puta pročitajte, a onda naučite napamet.
U brojevnom izrazu 3x8+6:2-4 stavi zagrade tako da vrijednost izraza bude 17.
« Veljača 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
korisni linkovi |
• mzos |
• wikipedija |
• dhmz |
• azoo |
• hzz |
• maps.google |
• državna matura |
• knjižnice grada Zagr... |
• carnet |
• muzeji |
• Općina Jakovlje |
• NCVVO |
Dnevne novine |
Obrazovni portali |
• CARNet |
• Portal za škole |
• Eduvizija |
• Hrvatska zajednica t... |
• e-škola |
• Hrvatski savez infor... |
• Radio on demand-CARNet |