1. HRVATSKI JEZIK
Vrste riječi
-napiši u bilježnicu: Vježba
______ je bio sunčan. ______________ je pojurio van. Čekali su ga _________________ .
Išli su igrati______________________. Bio je najbolji _____________________ .
_______________ žuri u ____________ . Na _____________ joj poskakuje velika ________ . S _____________ joj maše ___________. Ispred ___________ siva ________ mijauče. _____________ na _____________ cvrkuću. Svi pozdravljaju veselu __________.
_____________ je vedro. ____________ sja. Stiglo je _________________. ___________ pijuču. Malo bijelo _________________ bleji. _____________ je prolistalo.
4.Podcrtaj glagole i napiši označavaju li sadašnje,prošlo ili buduće vrijeme (SadašnjeV, ProšloV, BudućeV):
Potok teče šumom. ____ Prišao mu je jelen. ____
Zeko je brzo doskakutao. __ Lastavica će se napiti vode.___
Nebom plove bijeli oblaci. __ Veče dolazi s mnoštvom zvijezda.__
Svoje boje ugasit će dan. __ Miš je sanjao plašljivu mačku. ___
5. Pridjeve u zagradama napiši pravilno, pisanim slovima.
To je ______________________________ (MAJINA) torba.
Ona voli ______________________________ (AMERIČKE) filmove.
U _________________________________ (ŠIBENSKU) luku dolaze
_________________________________ (PUTNIČKI) brodovi.
Sve ___________________________ (ZAGREBAČKE) ulice prekrivene su
snijegom. ______________________________ (IVIN) djed živi u Splitu.
2. PRIRODA I DRUŠTVO
Travnjak - rad u učionici
-pročitati u udžbeniku 40. i 41. str.
-riješiti radnu bilježnicu na str.62.(samo 3. i 4. zadatak)
-napisati u bilježnicu:
PLAN PLOČE Travnjak
Travnjak je životna zajednica biljaka i životinja.
Pašnjak je travnjak na kojem pase stoka.
Biljke – maslačak, djetelina, stolisnik, trputac, kiselica, livadna vlasulja
Životinje – mravi, pčele, bumbari,fazani, prepelice, ševe,miševi,krtice,zečevi,krtice i gušteri
3. VJERONAUK
Crkva u šarenim bojama i licima ( Crkva u različitim bojama i licima - jedan Krist, a
različite Crkve )
- pogledati video-lekciju, pratiti vjeroučiteljicu;
NAPOMENA: ZADATAK SA LAĐICOM VEĆ STE NAPOLA NAPRAVILI, KRAJ VAŠE
LAĐICE ( LOGOTIPA ) ISPIŠITE DESET RIJEČI KOJE ĆETE VIDJETI NA LAĐICI U
VIDEO – LEKCIJI.
PONAVLJAM: NE PONOVNO CRTATI LAĐICU, VEĆ NAPISATI OKO SVOJE VEĆ
NACRTANE LAĐICE DESET RIJEČI. SVE ĆE VAM BITI JASNO KAD ODGLEDATE
VIDEO – LEKCIJU.
https://www.youtube.com/watch?v=1gzKGDXlHyk&list=PL9Mz0Kqh3YKphIfNDqZ
3ogAgm4H2IaT_R&index=8
DODATNI ZADATAK: U nedjelju je Majčin dan. Razmisli kako ćeš razveseliti svoju
mamu. Napiši neku lijepu poruku, možda molitvu ili nacrtaj nešto.
4.MATEMATIKA
Pisano dijeljenje (1 036 : 74)
-riješiti udžbenik na str.120. i 121.
-prepisati u bilježnicu tablicu i pravilo sa 120.str.
-objašnjenje je na linku:
https://www.youtube.com/watch?v=QIlKHkUjjvo
5.NJEMAČLI JEZIK
Wie ist die Kleidung?
(Kakva je odjeća?)
Dragi učenici, danas ćemo uvježbati nazive za odjevne predmete u njemačkom
jeziku te ih naučiti opisati.
1. Za početak ćemo odigrati igru vješala koju ćete pronaći na sljedećoj
poveznici https://tinyurl.com/sb8vwuz Probajte otkriti nazive odjevnih
predmeta.
2. Osim uz pomoć boja, odjeću možemo opisati i koristeći neke druge
pridjeve. Otvori bilježnicu, napiši datum i naslov (Wie ist die Kleidung?)
te prepiši sljedeće riječi:
lang – dugačak
kurz – kratak
klein – mali
groß – velik
kariert – kariran
gestreift – prugast
neu – novi
alt - stari
3. Na sljedećoj poveznici riješi zadatak – pročitaj rečenice i gledajući u sliku
napiši točan naziv odjevnog predmeta https://tinyurl.com/yx6ddhqz
Keine Hausaufgabe!
1.TZK
Vježbajte uz HRT3!
2.HRVATSKI JEZIK
Pisani sastavak -tema "Projeće"
-pazi na sve dijelove koje sastavak mora imati
3.MATEMATIKA
-dijeljenje brojeva 1765:34
4.GLAZBENA KULTURA
5.DODATNA MATEMATIKA
-pisano množenje i dijeljenje višeznaekastih brojeva
1. LIKOVNA KULTURA Linijski istanjena masa-Cvijet
-otići ćete kod tate u garažu i posuditi malo žice od koje žete oblikovati cvijet. Nemojte zaboraviti na listove,latice.
2.MATEMATIKA
-ponoviti dijeljenje brojeva 345:56
-riješiti zad na NL
3.HRVATSKI JEZIK
"O beskraju u zvijezdama"
-ponovno pročitaj tekst
-do kraja odgovori na pitanja
4.PRIRODA I DRUŠTVO
-rješavanje zadataka u RB
-provjera riješenosti bilježnice
5.NJEMAČKI JEZIK
Modul 3, Durch das Jahr
Lektion 7: Tinas Kleidung
Dragi učenici, danas ćemo naučiti nazive odjevnih predmeta na njemačkom
jeziku.
1. Za početak pogledajte kratki video:
https://www.youtube.com/watch?v=SjRkzRR4Yc8
2. Otvorite zadatak na poveznici https://quizlet.com/152201189/kleidung-
flash-cards/
Uz pomoć kartica proučite nazive odjevnih predmeta u njemačkom jeziku.
Ispod kartica imate dodatnu mogućnost – poslušati kako se svaki od tih
predmeta kaže na njemačkom jeziku
3. U bilježnicu napišite datum, naslov
Tinas Kleidung (Tinina odjeća)
te nacrtajte ovakvu tablicu:
der die das die (množina)
Kleid - haljina Stiefel - čizme
U tablicu upišite nazive odjevnih predmeta pazeći na rod (muški, ženski,
srednji rod ili množina) i dodajte prijevod (pogeldajte primjere u tablici).
Riječi možete pronaći i u udžbeniku na str. 82.
4. Provježbajte nazive odjevnih predmeta na sljedećoj poveznici
https://wordwall.net/hr/resource/221319/german/kleidung
5. Da bismo opisivali svoju odjeću, trebamo znati reći i boje. Ponovimo boje
http://learningapps.org/watch?v=phtjvjh1j16
6. Domaća zadaća: RB, str. 57, 1. zadatak
str. 58, 3. zadatak
Napomena: pošaljite samo školski rad!
6.INA
MOJOJ MAMI
Ja nisam više mala
da darujem ti cvijet,
nit' sam sasvim stasala
da poklonim ti svijet.
Za tvoj dan, mila mama,
kažem ti veliko hvala,
za svaku riječ, osmjeh i dodir
koji si meni dala.
Svu nježnost tvoju, snagu i ljubav
želim ti vratiti.
Jednoga dana kad odrastem
moći ću sve shvatiti.
Besane noći, zubiće prve,
Cijenit' ću tad i sama.
Znat' ću da ništa teže i ljepše
nema već biti mama.
Za naše mame i njihov Majčin dan.
Evo nam još jednog svibanjskog tjedna u on-line školi.Već smo se lijepo prviknuli na ovakav način rada,a kako ste vi već i veiki sve manje vam treba objašnjavati.Želim vam ugodne dane i budite mi dobro!!!
1. PRIRODA I DRUŠTVO
PID:Travnjak-izvanučionička nastava
-današnji zadatak je jednostavan. Prošetat ćete i potražiti biljke za svoj herbarij.
-upute za herbarij:
Za početak ćemo naučiti što je uopće herbarij. To je je zbirka prešanoga sušenog bilja. Biljke se lijepe na listove papira (herbarijske arke) i razvrstavaju po vrstama, rodovima i porodicama. Vi ćete sami odabrati da li ćete svoje biljke lijepiti u neku bilježnicu ili na papir koji ćete potom složiti u mapu.
Kao pravi prirodoslovac, obuci komotniju odjeću i obuću, a od pribora svakako ponesi mali nožić ili lopaticu, stare novine, mapu s tvrdim koricama, bilježnicu, olovku.Kada biljku izvadiš i očistiš od zemlje(ako ne uspiješ izvaditi i korijen,nema veze), potrebno ju je nježno rasporediti na novinski papir koji će poslužiti za upijanje vlage, a između krutih korica mape zadržat će lijep oblik.Kako bi na licu mjesta na novinama napisao naziv biljke, a u bilježnicu osim naziva, stavio gdje je i kada biljka ubrana. Kada dođeš kući, još nema odmora. Naime, biljke iz mape treba prebaciti na svježe novinske papire. Dobro je da između biljaka minimalno bude dupli novinski papir. Da bi se biljke kvalitetno posušile, potrebno je svakodnevno mijenjati upijajuće papire tijekom 5-6 dana.Sada slijedi završni dio. Suhu biljku prebaci na veći, deblji bijeli papir i pričvrsti je manjim trakicama selotejpa. Nakon toga treba na prazan prostor zalijepiti etiketu koja sadrži sljedeće podatke, za primjer je uzet maslačak.
Naziv biljke: |
Maslačak |
Stanište: |
livada |
Datum: |
04.05.2020. |
Sabrala: |
Ivana |
-herbarij treba biti gotov i spreman za pregled do 25.5.2020.
-ocjene:5 biljaka:dovoljan(2)
6 ili 7 biljaka:dobar(3)
8 ili 9 biljaka:vrlo dobar(4)
10 i više biljaka:odličan(5)
2. VJERONAUK
Crkva u šarenim bojama i licima ( Crkva u različitim bojama i licima - različiti darovi
i službe: ponavljanje video -lekcijom )
- pogledati video-lekciju, pratiti vjeroučiteljicu i riješiti sve zadane zadatke koje ćete napisati
u bilježnicu:
https://www.youtube.com/watch?v=QWVURo6aHTE&list=PL9Mz0Kqh3YKphIfNDq
Z3ogAgm4H2IaT_R&index=8&t=0s
- odigrati i ponoviti:
https://wordwall.net/hr/resource/508156/vjeronauk/crkva-u-%c5%a1arenim-bojama-
i-licima
3.ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 3: ELLIOT AND TESS
Dragi učenici,
danas ćete ponoviti opisivanje svakodnevnih aktivnosti drugih.
Molila bih roditelje da slike iz radne bilježnice, stranica 49 (zadatak D) i stranica 50 (zadatak E),
pošalju na pregled. Hvala!
1 Molim vas da otvorite svoje radne bilježnice na stranici 49 i riješite C i D zadatak.
C zadatak – pogledajte tablicu. Što Tina i njezini prijatelji vole? Kvačica označava stvari koje vole, a
križić stvari koje ne vole. Usmeno riješite ovaj zadatak. Na primjer, Linda likes Art. She doesn't like
English and Maths. Ili Marko likes Maths. He doesn't like English and Art.
D zadatak – pomoću zadatka C dopunite rečenice riječima likes ili doesn't like.
Radna bilježnica, stranica 50
E zadatak – što Tina i njezini prijatelji rade vikendom? Pogledaj tablicu i dopuni rečenice riječima
koje nedostaju. Nemoj zaboraviti glagolima staviti nastavak -s ili -es u izjavnim rečenicama, na
primjer Tina visits.
4.HRVATSKI JEZIK
" O Beskraju u zvijezdama", udžbenik,str. 226
-pročitati tekst
-odgovoriti na pitanja (Elena i Filip P.ne trebaju od 22.do 25.)
-prepisati u bilježnici PLAN PLOČE
5.TZK
Vježbajmo uz HRT3.
1. ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 3: ELLIOT AND TESS
Video lekciju možeš pogledati na ovoj poveznici. U slučaju da video ne
radi, na svoje uređaje instalirajte onedrive.
https://carnet-
my.sharepoint.com/:v:/g/personal/ivana_sourek_skole_hr/EVFCLASQWI
xJm49jsyWkeBEB2KsZgTW-yz0Y1uMSireB-Q?e=dufSyh
1 U bilježnicu napišite: Schoolwork
ELLIOT AND TESS
2 U bilježnicu prepiši sljedeće rečenice:
Tess wakes up at 10 o’clock in the evening. – Tess se budi u 10 sati
navečer.
She works out. – Ona vježba.
She has a big mosquito sandwich. – Ima veliki sendvič od komaraca.
She watches her favourite TV show. – Ona gleda omiljenu TV emisiju.
She goes to sleep at 7 o’clock in the morning. – Ona ide spavati u 7
sati ujutro.
Promotri rečenice. Primjećuješ li da su neke riječi napisane u boji. Koje
slovo / slova smo dodali nekim glagolima?
Dodali smo slova – s i -es. Promotri sljedeće primjere i probaj sam
zaključiti kada glagolima dodajemo -s, a kada nastavak -es.
- S
wake up + s wakes up
work + s works
eat + s eats
live + s lives
- ES
watch + es watches
go + es goes
mix + es mixes
kiss + es kisses
Glagolima koji završavaju na –ch, -sh, -x, - o i –s dodajemo nastavak
–ES.
Nastavak – s ili -es dodajemo glagolima kada u rečenici imamo SHE
ili HE (ona ili on). Na primjer, she likes English.
Tess doesn’t brush her teeth. – Tess ne pere zube.
does not pripazi u niječnim rečenicama glagolu ne
dodajemo nastavak – s ili -es
Tess does not brush her teeth.
Kada želimo reći da on ili ona nešto ne radi koritimo DOESN'T.
DOESN'T JE skraćeni oblik od DOES NOT. U rečenicama možemo
koristiti dulji ili kraći oblik (DOES NOT ili DOESN'T).
4. Otvori svoj udžbenik na strani 50 i još jednom poslušaj priču o
Tess (CD 38). Nakon što poslušaš priču riješi C zadatak na 51
stranici. U ovom zadatku trebaš ispraviti rečenice. Na primjer:
Tess wakes up at 9 o'clock. (Tess se budi u 9 sati). Ova rečenica je
kriva, a točna rečenica treba glasiti: Tess doesn't wake up at 9
o'clock. (Tess se ne budi u 9 sati.)
Za domaću zadaću riješi zadatak B u radnoj bilježnici na stranici 49.
2. HRVATSKI JEZIK
Malo opuštajućih sadržaja za ovaj produljeni vikend. Sutra je 1. Maj -Međunarodni praznik rada.Vaš zadatak je da se malo pozabavite dječjim časopisima.Pronađite neki zanimljivi tekst ,pa ćete nam u ponedjeljak ispričati zašto ste odabrali baš taj tekst.Uživajte u društvu s časopisima.
SMIB - https://bit.ly/2yZVrkv
MOJ PLANET – https://bit.ly/3enmh6b
PRVI IZBOR - https://bit.ly/3a7Zc40
RADOST - http://www.radost.hr/
3.MATEMATIKA
Danas imamo novi izazov pred sobom.
Pažljivo pratite upute koje ću vam slati glasovnim porukama i neće biti problema.
Rješavamo 525:25=
-udžbenik 118. i 119. str.
4.PRIRODA I DRUŠTVO
-obrada : ŽIVOT ŽIVOTINJA
-pročitati tekst u udžbeniku
-u bilježnicu odgovoriti na ova pitanja
-nacrtati umnu mapu (ne trebaju biti fotografije životinja,nego ih učenici crtaju)
5.SRO
Nastava u školi ili na daljinu -prednosti i mane
LIJEP,MIRAN I UGODAN PRODUŽENI VIKEND MOJIM AKAČIMA I NJIHOVIM RODITELJIMA ŽELI UČITELJICA KSENIJA.
1. VJERONAUK
Crkva u šarenim bojama i licima ( jedinstvo Crkve )
-poslušajte pjesmu koju imate u udžbeniku na str. 90:
https://www.youtube.com/watch?v=zuzFEzQygQI
- pročitati: udžbenik str. 89. - 90.
- u bilježnicu prepisati:
Jedinstvo Crkve
Danas postoje različite kršćanske Crkve i vjere.
Sve nas povezuje:
- vjera u Isusa Krista
- jedno krštenje
- jedno Sveto pismo
Ekumenizam – pokret za jedinstvo kršćana
- nacrtati: logotip ekumenizma
- riješiti: RB str. 65. - 67.
- POSLATI SAMO SLIKU IZ BILJEŽNICE
2.MATEMATIKA
-danas nam slijedi vježbanje dijeljena broja dvoznamenkastim brojem (višekratnikom broja 10)
-najprije će učenici u bilježnici riješiti nekoliko zadataka
840:20= 760:30= 680:40= 480:20=
-slijedi rješavanje zadataka u ZZ,str. 103
-provjera zadataka
3.HRVATSKI JEZIK
-listić priložen
4. TZK
Vježbajte uz HRT3.
5. DODATNA MATEMATIKA
-mješoviti zadaci
NJEMAČKI-PROJEKT!!!(poslano i na wapp)
Lösung (Rješenje)
1: ein Bleistift, eine Schultasche, ein Buch
2: Der Bleistift ist rosa. Die Schere ist blau. Das Buch ist braun.
3: einen Spitzer, eine Schultasche, ein Buch
4: keinen Kugelschreiber, keine Schultasche, kein Buch
Projektni zadatak: Meine Schulsachen
✓ skupite svoj školski pribor (ne morate sve)
✓ morate imati barem 2 predmeta muškog roda, 2 ženskog roda, 2 srednjeg roda i nekoliko
predmeta u množini
✓ snimite kratki video (do 1 minute!) u kojem nabrajate i opisujete svoj školski pribor
✓ recite što imate na sljedeći način:
Ich habe einen... (tu idu predmeti muškog roda)
Ich habe eine... (tu idu predmeti ženskog roda)
Ich habe ein... (tu idu predmeti srednjeg roda)
Ich habe zwei (drei, vier...)... (tu idu predmeti kojih imate više, dakle u množini)
✓ opišite predmete na sljedeći način (prvo neodređeni član, zatim određeni)
Das ist ein Spitzer. - Der Spitzer ist grau. (To je šiljilo. Šiljilo je sivo.)
Das ist eine Schere. - Die Schere ist blau.
Das ist ein Lineal. - Das Lineal ist grau.
Das sind Filzstifte. - Die Filzstifte sind bunt.
0.INA
Gledanje dječje kazališne predstave "Ježeva kućica"
1. PRIRODA I DRUŠTVO
-tema : biljka cvjetnjača
-ključni pojmovi:biljka,cvjetnjača,cvijet,korijen
-pročitati tekst u udžbeniku
-odgovoriti na pitanja u udžbeniku
-DZ,RB
-u biljžnicu prepisati PLAN PLOČE
2. ENGLESKI JEZIK
Dragi učenici,
današnji zadatak je opisati svoj dan. Nadam se da ćemo se uskoro svi vidjeti u školi, a sada ćemo se
prisjetiti kako je to izgledalo kada ste išli u školu učiti i družiti se sa svojim prijateljima.
U svojim bilježnicama ćete u 10 rečenica opisati jedan svoj dan u tjednu. Prilikom opisa pomoći će
vam ovih deset sličica. Pogledajte sličicu, napišite što radite i u koliko sati. Svaku rečenicu napišite
jednu ispod druge.
Na primjer (ovako bi trebale izgledati vaše rečenice):
I wake up at half past 7.
I make my bed.
I have breakfast at 7:15.
IZGLED PLOČE:
(pogledajte na wappu)
3. HRVATSKI JEZIK
Pisano prepričavanje teksta "Žabokrečina"
4.MATEMATIKA
Pisano dijeljenje DZ brojem (240:20)
-provjera DZ
-rješavanje 1. zadatka i usmena provjera rješenja
-krećemo na novi zadatak, novo gradivo
-čitanje zadatka na str 116,objašnjavanje postupka dijeljenja -rješavanje zadataka na str.117
PLAN PLOČE (prepisati u bilježnicu)
.
https://www.youtube.com/watch?v=5QJYwArOsyI
Postupak dijeljenja pogledajte ovdje!
Evo nas i na početku posljednjeg tjedna u mjesecu travnju.Već prilično dugo radimo putem škole na dakjinu i mislim da nam to čisto dobro ide.Idemo krenuti na posao da nam čim prije prođe ovaj skraćeni tjedan,jer je u petak 1. svibnja-neradni dan.
Pa krenimo.
0. NJEMAČKI JEZIK - do ponedjeljka predati
1. HRVATSKI JEZIK
-odgovorit ćete mi na pitanja koja su zadana na listiću (samo jedna riječ neka bude odgovor)
-otvorite udžbenik ,naslov teksta "Misija Zemlja 2018"
-pročitajte tekst
-riješite zadatke od 1. do 21.
-prepišite u bilježnicu PLAN PLOČE
DZ 22. i 23. zadatak ,udžbenik
2.MATEMATIKA
https://wordwall.net/hr/resource/789659
-malo opuštajućih zadataka za petak
3.SAT RAZREDNIKA
-prošeći dvorištem,poljem,naberi različitog cvijeća,trava. Lijepo ih složi za PREŠANJE,a prije toga pronađii ime te biljke i zapiši ga uz biljčicu
-kad se sve dobro posuši onda ćeš slagati svoj herbarij
4.ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 2: MY FAVOURITE PART OF THE DAY
Dragi učenici,
danas ćemo malo bolje upoznati Tess, Elliotovog kućnog ljubimca sovu.
1. Video lekciju možete pogledati na poveznici:
https://drive.google.com/file/d/1hV15qjFd_Oub4TiM1iJit5TMUpNs9IZa/view?usp=sharing
2. Za učenike koji ne mogu pogledati video lekciju:
IZGLED PLOČE:
1. u/ 50 – poslušati zvučni zapis (CD 38) i staviti dijelove teksta u pravilan redoslijed
- ponovno poslušati zvučni zapis i ponavljati za zvučnim zapisom
2. u/ 51 – zadatak B – pročitaj rečenice i napiši jesu li rečenice točne (T) ili netočne (F)
3. vježbati čitanje teksta u u/50 (prvo uz zvučni zapis,a zatim samostalno)
Domaća zadaća: rb/ 48 1. zadatak – dopuni rečenice riječima koje nedostaju
5.DOPUNSKA NASTAVA
-vježbamo pisano dijeljenje
Video priče iz Knjižnice: Svemirci gaćoljupci – Narodna knjižnica i
1. HRVATSKI JEZIK
-pročitati i snimiti domaću zadaću "Što me živcira kod mojih roditelja? Što roditelje živcira kod mene?"
-čitanje domaćih zadaća
-"Što nas živcira?",udžbenik,str.209
-pročitati tekst
-odgovoriti na pitanja (23. i 24. -NE)
PLAN PLOČE (prepisati u bilježnicu)
ŠTO NAS ŽIVCIRA
ne žele se igrati ne odgovaraju na pitanja
LOŠE NAVIKE RODITELJA
prevruća voda ledena voda
prejako zavrću pipe za vodu
NE DA
Kako je bilo u školi? Kako si?
Što imaš za zadaću? Kako se osjećaš?
2.MATEMATIKA
-ponavljanje -Dijeljenje brojeva jednoznamenkastim brojem
-rješavanje zadataka i provjera zadataka, ZZ, str. 95.,96. i 97 str.
3. PRIRODA I DRUŠTVO
Republika Hrvatska u Europskoj uniji
-ponavljanje gradiva
-rješavanje zadataka u RB, 108.,109.,110.,111. i 112. str
-DZ-pronaći nekoliko fotografija kulturno-povijesnih spomenika i zalijepiti na plakat
-o svakoj fotografiji nekoliko rečenica napisati
-predati do utorka
4.VJERONAUK
Crkva u šarenim bojama i licima ( Crkva – zajednica vjernika )
-pročitati: udžbenik str. 88, samo tekst „ Kršteni u Kristovo ime”
- u bilježnicu:
Napisati SASTAVAK pod naslovom „Biti kršćanin”.
Sastavak mora imati sve odrednice sastavka kao i u hrvatskom jeziku: uvod, razrada i
zaključak.
Uvod ( dvije ili tri rečenice): što je to Crkva, tko su kršćani, kako smo postali kršćani
Razrada ( pet – deset rečenica ): opiši što za tebe znači biti kršćanin, što to sve uključuje (
sakramenti, blagdani, zapovijedi ), što ti je najljepše u kršćanskom životu, a što najteže, tko
ti pomaže u kršćanskom životu, tko ti je uzor u tvom kršćanskom životu ( sveci, apostoli ili
netko drugi )
Zaključak ( dvije ili tri rečenice ): što je tvoja zadaća kao kršćanina u današnjem svijetu,
kako postati što bolji kršćanin, što će biti kad budeš odrastao kršćanin
Po ovoj rubrici ću ocijeniti vaš sastavak. Prije pisanja sastavka proučite tablicu. Ocjena iz
sastavka ide u rubriku znanja.
RUBRIKA ZA VREDNOVANJE UČENIČKOG SASTAVKA
IZVRSTAN VRLO DOBAR DOBAR
SADRŽAJ Sadržaj u potpunosti
Crkva u šarenim bojama i licima ( Crkva – zajednica vjernika )
-pročitati: udžbenik str. 88, samo tekst „ Kršteni u Kristovo ime”
- u bilježnicu:
Napisati SASTAVAK pod naslovom „Biti kršćanin”.
Sastavak mora imati sve odrednice sastavka kao i u hrvatskom jeziku: uvod, razrada i
zaključak.
Uvod ( dvije ili tri rečenice): što je to Crkva, tko su kršćani, kako smo postali kršćani
Razrada ( pet – deset rečenica ): opiši što za tebe znači biti kršćanin, što to sve uključuje (
sakramenti, blagdani, zapovijedi ), što ti je najljepše u kršćanskom životu, a što najteže, tko
ti pomaže u kršćanskom životu, tko ti je uzor u tvom kršćanskom životu ( sveci, apostoli ili
netko drugi )
Zaključak ( dvije ili tri rečenice ): što je tvoja zadaća kao kršćanina u današnjem svijetu,
kako postati što bolji kršćanin, što će biti kad budeš odrastao kršćanin
Po ovoj rubrici ću ocijeniti vaš sastavak. Prije pisanja sastavka proučite tablicu. Ocjena iz
sastavka ide u rubriku znanja.
RUBRIKA ZA VREDNOVANJE UČENIČKOG SASTAVKA
IZVRSTAN VRLO DOBAR DOBAR
SADRŽAJ Sadržaj u potpunosti
odgovara temi.
Maštovito je i
kreativno.
Sadržaj odgovara temi.
Korišteni su podaci s
nastavnog sata.
Sadržaj nije povezan s
temom.
KOMPOZICIJA (
UVOD, RAZRADA,
ZAKLJUČAK )
Svi su navedeni
kompozicijski dijelovi
prepoznatljivi i
povezani.
Svi su navedeni
kompozicijski dijelovi
prepoznatljivi, ali nisu
povezani.
Kompozicijski dijelovi
izostaju i nisu dovoljno
povezani.
ISPRAVNO PISANJE
RELIGIJSKIH
POJMOVA( BOŽJE
IME, BLAGDANI,
IMENA SVETACA,
POŠTIVANJE
PRAVOPISNIH
NORMI )
Religijski pojmovi u
sastavku su ispravno
napisani.
Religijski pojmovi u
sastavku su napisani s
nekoliko pogrešaka ( 2-
3 ).
Ima dosta pogrešaka u
pisanju religijskih
pojmova ( više od 3 ).
POVEZANOST SA
ŽIVOTOM
Navedeno je više
primjera povezanosti s
vjeronaučnom temom i
životnim situacijama.
Navedeno je jedan
primjer povezanosti s
vjeronaučnom temom i
životnim situacijama.
Nisu navedeni primjeri
povezanosti s
vjeronaučnom temom i
životnim situacijama.
5.NJEMAČKI JEZIK
Was machen wir in der Schule? (Što radimo u školi?)
• ponovimo glagole i negaciju nicht:
Malst du gern? 😊 Ja, ich male gern.
(Voliš li crtati?)
☹ Nein, ich male nicht gern.
• Udžbenik, str. 68., 19. zadatak
o dopunite rečenice u udžbeniku. Što osoba na slici radi?
Malst du? Nein, ich male nicht, ich turne.
Schreibt er? Nein, er schreibt nicht, er malt.
...
• Radni listić u prilogu (poslati kao zadaću)
o ispunite radni listić na temelju onoga što volite raditi u školi, a što ne
o tablicu iz radnog listića možete precrtati u bilježnicu
• Kviz: 1. i 2. zadatak
https://learningapps.org/display?v=pgkca2hxk16
PLAN PLOČE
Schularbeit
Malst du gern? Ja, ich male gern.
(Voliš li crtati?)
☹ Nein, ich male nicht gern.
o ispunjeni radni listić
Radni listić
Was machst du gern?
Što voliš raditi?
Was macht du nicht
gern?
Što ne voliš raditi?
☺
malen
zeichnen
spielen
singen
turnen
rechnen
basteln
lernen
schreiben
Ich male gern.
-
-
Ich zeichne nicht gern.
-predati do ponedjeljka
-da bi tablicu riješili pogledajte na wapp
1. HRVATSKI JEZIK
Kako bismo obilježili Dan planeta Zemlje pogledajte ovaj zanimljiv filmić i na kraju mi odgovorite na pitanja:ž
1.Što vam je bilo zanimljivo?
2.Jeste li saznali nešto novo?Što?
https://view.genial.ly/5e9c025f3b26f10da5c8497e/horizontal-infographic-review-dan-planeta-zemlje
2.LIKOVNA KULTURA
Odaberite nešto iz fimića i napravite u kojoj tehnici želite (bio bi najzanimljiviji kolaž) ,(astronauta)!!!!
3.MATEMATIKA
Kako biste uvježbali još malo dijeljenje jednoznamenkastim brojem riješite zadatke u RB, str. 99. i 100.
4.GLAZBENA KULTURA
-pisana provjera
5. DODATNA MATEMATIKA
Mješoviti zadaci (NL ).
1. MATEMATIKA
Pisano dijeljenje brojeva 427935:3
-nacrtati tablicu mjesnih vrijednosti, upisati brojeve u tablicu
-ponoviti postupak dijeljenja isto kao kod brojeva s manjim brojem znamenki
-riješiti ove zadatke,te provjeriti rješenja
256431:2= 784354:3= 568967:5=
-DZ, udžb. str.115
2. TZK
Vježbajte uz HRT3
3. HRVATSKI JEZIK
-u bilježnice napišite tri rečenice o tome što volite kod svojih roditelja?
-napišite pet rečenica što vas živcira kod vaših roditelja?
-napišite pet rečenica što vaše roditelje živcira kod vas?
-čitaju rečenice
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-jeste li ikad čuli za izraz kulturno-povijesni spomenici? koje?
-danas ćete upoznati Kulturno-povijesne spomenike RH
-čitaju tekst,udžb. str. 92-93.
PLAN PLOČE (prepiisuju i bilježnicu)
Kulturno povijesni spomenici RH
UNESCO- organizacija Ujedinjenih naroda za prosvjetu, znanost i kulturu
-Eufrazijeva bazilika u Poreču
-povijesna jezgra Trogira
-katedrala sv. Jakova u Šibeniku
-Dioklecijanova palača u Splitu
-polje kod Starog Grada na otoku Hvaru
6. NJEMAČKI JEZIK
Was machen wir in der Schule? (Što radimo u školi?)
Za početak ćete kliknuti na link i ponoviti boje:
http://learningapps.org/watch?v=phtjvjh1j16
• Udžbenik, str. 67., 17. zadatak
o usmeno iskonjugirajte jedan odabrani glagol u sadašnjem vremenu,
npr.
zeichnen - crtati
Sg. Pl.
1. ich zeichne
2. du zeichnest
3. er
sie zeichnet
es
1. wir zeichnen
2. ihr zeichnet
3. sie zeichnen
Sie
singen - pjevati
Sg. Pl.
1. ich singe
2. du singst
3. er
sie singt
es
1. wir singen
2. ihr singt
3. sie singen
Sie
o prisjetite se da glagol konjugiramo tako da osnovnom obliku oduzmemo
nastavak -en i na osnovu koja nam ostane dodajemo nastavke -e, -st, -t,
-en, -t, -en (singen). Kod glagola zeichnen ubacili smo i jedan -e- zbog
lakšeg izgovora
• Udžbenik, str. 67., 18. zadatak (poslati kao zadaću)
o rečenice pročitajte naglas, a zatim ih zapišite u bilježnicu. Pazite na
lice i na nastavak kod glagola, npr.
Ich male.
Wir basteln.
...
PLAN PLOČE
Schularbeit
Was machen wir in der Schule? (Što radimo u školi?)
zeichnen – crtati
singen – pjevati
malen – slikati
Fußball spielen – igrati nogomet
rechnen – računati
basteln – izrađivati nešto
turnen – vježbati
lernen – učiti
schreiben - pisati
o rečenice iz 18. zadatka
Nakon prekrasnog,sunčanog vikenda vrijeme je da opet "sjednemo u školske klupe"! Za početak ovog radnog tjedna moram vas pohvaliti za vaš trud i zalaganje koje pokazujete u ovom školovanju na daljinu, 1. PRIRODA I DRUŠTVO
-EU -što znate o tome (pomoć možete potražiti i na internetu)
-opiši zastavu EU i nacrtaj ju
-tema : Hrvatska u Europskoj uniji
-otvorite udžbenik na str. 90. i 91. str.
-pročitaj tekst
-prepiši u bilježnicu PLAN PLOČE
Hrvatska u Europskoj uniji
-EU- zajednica mnogih europskih država
-udružene su zbog jačanja gospodarskih i političkih veza ,te međusobnu suradnju
-sjedište EU- Bruxelles (Brisel)
-novac- euro
.RH je postala članicom EU 1.7. 2013.
2.VJERONAUK
Kristov Duh okuplja Crkvu ( braća i sestre, „jedno srce i jedna duša“ )
-pročitati: udžbenik str. 86. - 87.
- riješi tablicu u bilježnicu:
KRŠĆANI
NEKAD SAD
- riješi: RB str. 63. 2. zadatak i 64.
- poslikati i poslati samo tablicu
3. ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 2: MY FAVOURITE PART OF THE DAY
Dragi učenici,
Već nam je stigao i šesti tjedan nastave na daljinu. Moram vas sve pohvaliti zbog vašeg učenja i
izvršavanja svih zadataka. Svi ste marljive male pčelice ��
Posebno hvala i vašim roditeljima koji vam pomažu i vrijedno šalju sve vaše zadatke �� Također bih
još jednom zamolila vaše roditelje da mi nakon svakog sata pošalju slike vaših udžbenika, radnih
bilježnica i bilježnica (ovisno što smo taj sat radili) na mail i da u ime mailu svaki put upišu ime djeteta
kako bih lakše mogla pratiti vaš napredak. Unaprijed se zahvaljujem.
Danas ćemo ponoviti što smo naučili na prošlom satu i naučiti niječne rečenice.
1 Pogledajte video lekciju na poveznici:
https://drive.google.com/file/d/1BOoGLNRqxvonUddRExVczJ9eZblEGVt4/view?usp=sharing
2 Učenici koji ne mogu otvoriti link:
I wake up at 6 o’clock in the morning.
I don’t wake up at 8 o’clock in the morning.
I watch TV at half past three in the afternoon.
I don’t watch TV at seven o’clock in the afternoon.
Don’t = do not
I do not watch TV at seven o’clock in the afternoon.
Do you have lunch at two o’clock in the afternoon?
Yes, I do.
Do you go to bed at half past eleven in the evening?
No, I don’t.
Homework:
Workbook, p. 46 – 47
Zadatak D – pročitati rečenice i na crte napisati koliko često nešto radite (always, often, sometimes,
never)
Zadatak E – spojiti pitanja i sličice
Zadatak F – postaviti pitanja
Zadatak G – dovršiti rečenice
4. TZK
Vježbajte s HRT3!
5. HRVATSKI JEZIK
"I ja volim prirodu" , udžb. str. 196.
-zamislite da sjedite na vani,u prirodi,na svom omiljenom mjesto- što vidite,što čujete,što osjećate
-čitanje pjesme
-rješavanje od 1. do 9. zadatka
10.zad-/dz
PLAN PLOČE (prepiši u bilježnicu)
I ja volim prirodu
Miroslav Stanko Mađer
-ova pjesma ima 12 kitica
-kitice su nejednake duljine
-stihovi su također nejednake duljine - - DULJINA STIHA U PJESMI određuje se prema broju slogova svih riječi u sthu
Najkraći stih je onaj od jednog sloga.
Pjesničke slike- osjet vida
-osjet sluha
Ponavljanjem u stihu ,kitici i pjesmi postgnut je RITAM pjesme.
TEMA PJESME:I ja volim prirpdu
To je i PORUKA PJESME.
Drago moje društvo,riješite još današnji dan i brzo svi na igru dok nam je ovakvo prekrasno vrijeme.Ovaj tjedan bili ste jako vrijedni i poslušni!!!!
VAŽNO ZA RODITELJE:
U srijedu, 22. 4. u 17 sati imat ćemo roditeljski sastanak preko Whatsappa. Jedan sat prije proslijedit ću Vam dnevni red sastanka te nove kriterije vrednovanja (prilagođene nastavi na daljinu). Molim Vas da u to vrijeme budete uz vaš mobitel!
1. NJEMAČKI JEZIK
-DZ ste dobili u utorak,napišite ju i pošaljite učiteljici
2. GLAZBENA KULTURA
1. ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 2: MY FAVOURITE PART OF THE DAY
1 Pogledajte video i napravite sve zadatke iz videa
https://drive.google.com/file/d/1fw4aUx3Y6c3Y7372fqheNk_XQTMW14Oa/view?usp=sharing
Ako netko ne može otvoriti video neka riješi sljedeće zadatake:
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
MY FAVOURITE PART OF THE DAY
wake up
make my bed
brush my teeth
have breakfast
go to school
have lunch
watch TV
play computer games
have dinner
go to bed
I often wake up at 6 o’clock.
I always go to school at half past 7.
I sometimes play computer games at 5 o’clock.
I never go to bed at half past ten.
always - uvijek
often – često
sometimes – ponekad
never – nikada
1. Riješiti zadatak iz u/ 49, zadatak D – pročitati rečenice i staviti kvačicu u koje doba dana
radimo koje aktivnosti
2. MATEMATIKA
-za vježbu riješit ćemo nekoliko zadataka dijeljenja troznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem
432:4= 763:8= 719:4= 287:6= 187:5=
-nakon provjere točnosti zadataka ,učenici promatraju zadatke na str. 109.
-zapisuju naslov i crtaju TMV, a zatim objašnjavamo postupak pisanog dijeljenja četveroznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem
5778:2=
-prepisuju pravilo dijeljenja sa 110. str
-zadajem im nekoliko zadataka ,provjeravamo postuoak dijeljenja 7642:2= 8546:3= 9468:6=
-rješavanje 111. str u udžbeniku
-provjera
3. HRVATSKI JEZIK
-ponavljat ćemo gradivo 4. razreda: glagoli,veliko slovo u imenina stanovnika,pridjevi
-NL poslat učenicima
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-čitanje teksta u udžbeniku str,88 i 89
-riješiti dva pitanja na početku lekcije
PLAN PLOČE (prepiši u bilježnicu)
Kako i zašto je samostalna RH postala članica EU; Samostalna RH
-25.lipnja 1991. godine - Hrvatski sabor proglasio je samostalnost
-prvi hrvatski predsjednik Franjo Tuđman
-agresija: Srbija, Crna Gora i jugoslavenska vojska
-Domovinski rat
-pobjeda RH
5. SAT RAZREDNIKA
Kako izvršavam svoj obaveze u školi na daljinu?
-razgovor
1. TZK
Vježbajmo uz HRT3
2. HRVATSKI JEZIK
-"Domaća zadaća" , udžbenik str.184
-provjera DZ
-čitanje priče i rješab+vanje zadataka u udžbeniku
.PLAN PLOČE - prepiši u bilježnicu
Domaća zadaća
Vesna Skočir
GLAVNI LIKOVI:Marin i djed
MJESTO RADNJE: kuća
OSOBINE GLAVNIH LIKOVA:
MARIN-u početku nepoverljiv prema djedu
Na krau shvaća da mu je jed pomogao.
DJED- strpljiv
Pokazuje Marinu kako treba učutu.
3. MATEMATIKA
Pisano dijeljenje TZ broja JZ brojem (637:4)
-udžbenik ,str 103.
-razgovor-kojom radnjom danas radimo- DIJELJENJE
PLAN PLOČE- prepišite u bilježnicu
Ponavljanje -pisano dijeljenje
Izračunaj i imenuj brojeve u dijeljenju
djeljenik -------- 46 : 2 = 23------ količnik
- 4 djelitelj
---- 268:2= 546:2= 972:4=
0 6 475:3= 364.4= 310:3=
-6
-----
0
4. VJERONAUK
Kristov Duh okuplja Crkvu ( Duh Sveti, plameni jezici )
- pogledati video-lekciju, pratiti vjeroučiteljicu i riješiti sve zadane zadatke koje ćete napisati u
bilježnicu:
https://youtu.be/cyqWL9pCRDQ
- križaljka:
https://learningapps.org/view6277145
- crtić: Isus šalje Duha Svetoga:
https://www.youtube.com/watch?v=pZ-gL80PtqE&feature=youtu.be
5.DODATNA MATEMATIKA
NL -podijeljeni učenicima
Dragi moji četvrtaši,evo nas opet u radnom tonu.Nadam se da ste se i vi i roditelji malo odmorili preko ovih kratkih praznika, te da sad možemo opet nastaviti istim radnim tempom.Od ovog tjedna krećemo s ocjenjivanjem...znam da ste sretni.
1. MATEMATIKA
Danas ćemo provjeriti POVRŠINU KVADRATA I PRAVOKUTNIKA.
-provjera zadataka
2. LIKOVNA KULTURA
-crte prema značenju/kameleon u krošnji stabla/flomaster
3.HRVATSKI JEZIK
-priča "Domaća zadaća"
-čitanje priče
-razgovor o pisanju njihovih pisanih zadaća (tko im pomaže, na koji način)
-odgovoriti na pet pitanja u uvodnom dijelu
-DZ naučiti čitati tekst
4.PRIRODA I DRUŠTVO
-ponoviti o prošlosti RH
-napraviti UMNU MAPU
5. NJEMAČKI JEZIK
Dragi moji četvrtaši 😊,
nadam se da ste se malo odmorili i da smo spremni za učenje!
Ich wünsche euch frohe Ostern!
Puno vas voli i pozdravlja Lehrerin Marija!
Meine Schulsachen
Wiederholung
Za početak ćete kliknuti na link i prisjetiti se negacija nicht i kein te izraza za
školski pribor. Molim vas da riješite samo prva dva zadatka u kvizu (Aufgabe 1,
Aufgabe 2):
https://learningapps.org/display?v=p1ms9x7yj16
• Udžbenik, str. 63., 9. zadatak
o kao što smo prije govorili: imam marker / imam škare / imam knjigu, danas
ćemo naučiti reći: trebam marker / škare /knjigu
o brauchen - trebati
o pokušajte usmeno pitati i odgovarati za osobe i predmete koje trebaju.
Obratite pozornost na rod imenice:
Was braucht Thomas?(Što treba Thomas?)
Thomas braucht einen Textmarker.
Was braucht Andreas?
Andreas braucht eine Schere.
Was braucht Tina?
Tina braucht ein Heft.
o Nakon toga riješite 3. zadatak u kvizu (Aufgabe 3) i 12. i 13. zadatak u
radnoj bilježnici (str. 52). Ova dva zadatka možete poslati kao domaću
zadaću.
Farben (Boje)
• Udžbenik, str. 65., 12. zadatak
o promotrite nazive za boje i pročitajte ih naglas
o primijetite da su neki nazivi slični u engleskom jeziku, pa ćete ih lakše
zapamtiti
• Udžbenik, str. 66., 14. i 15. zadatak
o spojite boju s predmetom
o u 15. zadatku pogledajte primjere rečenica i pokušajte isto sa svim
predmetima iz 14. zadatka (usmeno). Prisjetite se da neodređeni član
(ein/eine/ein) koristimo kada nešto spominjemo prvi put, a određeni član
(der/die/das) koristimo kada nam je nešto već poznato:
Das ist eine Schultasche. (To je školska torba)
Die Schultasche ist grün. (Školska torba je zelena)
3. Nakon toga riješite 5. i 6. zadatak u radnoj bilježnici (str. 48). Ova dva
zadatka ne morate slati.
PLAN PLOČE
Schularbeit
Meine Schulsachen
brauchen – trebati
Was brauchst du?
- Ich brauche einen Spitzer.
- Ich brauche eine Schere.
- Ich brauche ein Heft.
Farben
o ovdje obojite male kvadratiće i napišite nazive boja
6.INA
-čitamo najdražu priču
-oslikavanje priče
Neka Vam radost uskrsnuća vrati vjeru u život, neka nestane zlo, a prevlada dobro, neka Vam ljubav bude oslonac, a sreća vječni pratilac!
Svako dobro za ovaj Uskrs i ove posebne blagdanske dane
od srca svojim učenicima i njihovim roditeljima želi
vaša učiteljica Ksenija!
Od sutra ste na kratkim praznicima!! Zavrijedili ste ih jer ste bili marljivi i vrijedni u ovoj on-line školi!!
Uživajte kod kuće sa svojim obiteljima i pazite na sebe!!
Nastava počinje u utorak!! Čujemo se i nadam se,uskoro vidimo!
Molim Vas da ispunite ovaj UPITNIK ZA RODITELJE ! Hvala !! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdg-zFvILJiev74AZLqFgYlUQW-9Xa3embtiCEogfhrq8FzJg/viewform?vc=0&c=0&w=1
1. HRVATSKI JEZIK
Uskrs-PV
Na kraju ovog tjedna napišite mi kalo ste se vi pripremali za naš najveći blagdan Uskrs.
Uz vaših nekoliko lijepih rečenica napravite svaki jednu uskrsnu čestitku za svoje ukućane. https://wordwall.net/hr/resource/1204649/uskrs4razred A zatim se malo zabavite i provjerite svoje znanje.
2. MATEMATIKA
Zabavite se rješavajući kviz .https://wordwall.net/hr/resource/194869/pisano-mno%C5%BEenje-4-razred
3. PRIRODA I DRUŠTVO
Što znamo o Uskrsu? https://wordwall.net/hr/resource/1121681/samo-pozitivno-protiv-korone-virusa MALO ZA OPUŠTANJE!!
4. VJERONAUK Uskrsnuo je ( ponavljanje )
-pogledati:
https://www.youtube.com/watch?v=QKzdiYuUu1o
-u bilježnicu zapisati:
1. naslov „Uskrsnuo je”
2. napiši što je Luka shvatio, što je doista važno.
-odigrati i ponoviti:
https://wordwall.net/hr/resource/1204649/uskrs4razred
5. NJEMAČKI JEZIK
Das Haus von Familie Weigel
Wiederholung 2
Na našem drugom satu opet ponavljamo našu 5. lekciju: Das Haus von Familie
Weigel.
Pogledajte svoja rješenja 13. zadatka u radnoj bilježnici (str. 44). Tamo ste
opisivali kuću obitelji Weigel. Pokušajte na isti način opisati svoju kuću ili
stan, samo upotrijebite neke druge pridjeve. Umjesto gospođe Weigel napišite
nekog člana svoje obitelji (meine Mutter, mein Vater, meine Schwester…). Svoj
uradak mi pošaljite na pregled do petka 10. travnja.
Ja ću vam započeti (a vi slobodno koristite druge prostorije i pridjeve):
Mein Haus ist klein und gemütlich. Es hat ein Wohnzimmer, eine Küche…
Puno vas voli i pozdravlja Lehrerin Marija!
1. TZK
-vježbajte uz HRT3
2. HRVATSKI JEZIK
-Danas nastavljate s analizom teksta "Pisanice".
-ponavljanje gradiva:imenice,glagoli,pridjevi
3. MATEMATIKA
-Površina pravokutnika i kvadrata-ponavljanje
-RB , ZZ
4.GLAZBENA KULTURA
5. DODATNA MATEMATIKA
-Mješoviti zadaci
1. MATEMATIKA
Mjerenje površine
.-RB, str.91. i 92.
2. LIKOVNA KULTURA
-pijetao /flomasteri
3. HRVATSKI JEZIK
Pisanice,udžb. str.
.-pročitati
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-ponavljanje gradiva Hrvati u prošlosti
5.NJEMAČKI JEZIK
Das Haus von Familie Weigel
Wiederholung 1
Dragi moji četvrtaši ,
ovaj tjedan samo ponavljamo našu 5. lekciju: Das Haus von Familie Weigel.
Za naš prvi sat ponavljanja riješit ćete tri kviza kojima ćete provjeriti svoje
znanje o prostorijama u kući, namještaju i pridjevima za opis prostorija.
Pokušajte ih riješiti i provjerite koliko smo naučili. Ako zapne, uvijek možete
pogledati u svoju bilježnicu i udžbenik.
https://learningapps.org/display?v=p7bvpn13n16
6. INA
Igrokaz : "Dvije pisanice"
-čitanje
-izrada malog kazališta
https://www.roditelji.hr/obitelj/stanovanje/super-ideje-za-izradu-pisanica/ Lijep pozdrav velikima i malima,roditeljima i učenicima , na početku malo drugačijeg tjedna.Pred nama je Veliki tjedan kada se pripremamo za najveći katolički blagdan, a to je Uskrs.S obzirom na situaciju oko korone, još uvijek ne možete ići u školu, pa ste doma,većina vas sa svojim roditeljma.I zato iskoristite ove dane, pomognite mamama oko pripreme kolača i pisanica ,uređenja kuće itd..
Na gornjem linku naći ćete sigurno jednu lijepu pisanicu kakvu ćete poželjeti napraviti sami.Uživajte!
Što se tiče učenja,ovaj tjedan pratite školu na daljinu na HRT3.Slijedi ponavljaje naučenog gradiva, da biste se pripremili za nadolazeće vrednovanje od idućeg tjedna.Važno je i to da vam je ovaj tjedan kraći, jer u petak nema nastave.
RASPORED SATI NA HRT3:
1. PRIRODA I DRUŠTVO :U prirodi
2. VJERONAUK:Cvjetnica ( ponavljanje )
- odgledat ćete video – lekciju, pratiti vjeroučitelja i zapisivati u bilježnicu:
https://www.youtube.com/watch?v=MdDHNlt4HAA
- odigrati i ponoviti:
https://learningapps.org/display?v=pws5qze8k20
3. ENGLESKI EZIK
Lesson: My town - ponavljanje
Draga djeca, protekla tri tjedna ste bili jako marljivi i zbog toga vas pohvaljujem. �� Kao što
znate ovaj tjedan imamo tjedan ponavljanja pa ćemo ponoviti što smo naučili u ovoj cjelini.
Danas ćemo kroz igru ponoviti nazive za građevine.
https://learningapps.org/display?v=pek0ivjrt20
Na kraju svake igre (ako dobro riješite zadatke) će se pojaviti dio poruke. Nakon svake igre,
riječ koju ste dobili na kraju napišite u bilježnicu. Kada odigrate obje igre biste trebali dobiti
cijelu rečenicu ��
Drugi dio današnjeg zadatka je, u bilježnicu, nacrtati zamišljeni grad koji ima sve građevine
koje smo učili u školi. Kada nacrtate grad, sljedeći zadatak je napisati razgovor gdje policajca
pitate (nalazite se ispred policijske postaje) kako da dođete do određenog mjesta (isto kao
što smo to radili u našim bež knjigama, str.39, zadatak G)
Roditelje molim da mi uslikaju zadaću od prošlog tjedna i pošalju slike na mail:
super.radionice@gmail.com. I molim vas za ubuduće da slikate svaku zadaću koju ćete dobiti
i pošaljete mi na napisani mail. Puno hvala!
4.TZK: VJEŽBAJTE UZ HRT3
5.HRVATSKI JEZIK : KNJIŽEVNE VRSTE .BASNA
Evo nas na kraju trećeg tjedna kojeg provodimo doma,u karanteni, te se koliko god možemo svi skupa čuvamo i pazimo od opasnog virusa koji trenutno hara skoro pa cijelim svijetom.
Eto, situacija je takva da smo bili primorani ostati kod kuće, a to znači zatvoriti vrata škola i krenuti u školu na daljinu,odnosno on-line nastavu,
Od prvotnog šoka svih nas i straha od neznanja kako će sve to ići, sudeći prema Vašoj djeci, a mojim dragim učenicima , mislim da su se oni skroz dobro prilagodili. Znam da to ne bi bilo tako da niste Vi uz njih koji im uskočite i pomognete kad zatreba, te sam Vam na toj pomoći beskrajno zahvalna.
Sad je važno da se malo odmore nekoliko dana, prate školu na HRT3, tako da bi bili spremni za drugi dio ovakve nastave,koji će biti ipak malo zahtjevniji .Neki će se morati više angažirati i biti prisutniji u virtualnoj učionci , a samim time i češće rješavati svoje zadatke.
Svima Vama želim miran i lijep vikend,
učiteljica Ksenija!
P.S: S obzirom da nam se bliži Uskrs, a ova naša djeca, moji mali umjetnici, su ekipa koja bi sad već uživala u izradi uskrsnih ukrasa,predlažem da ovag puta Vi s njima (ako stignete i želite), napravite neko ukrašeno jaje,nekog zečića ili pilića. Prepuštam Vam izbor.
1. NJEMAČKI JEZIK
Neodređeni član
1.
o ponovimo primjenu neodređenog člana ein/eine/ein. Promotrite sljedeće
rečenice:
Was ist das? (Što je to?) - Das ist ein Bleistift. (To je olovka)
- Das ist eine Mappe. (To je mapa.)
- Das ist ein Buch. (To je knjiga.)
Razmisli: Zašto smo ovdje upotrijebili neodređeni član?
Zato što te predmete spominjemo prvi put i ne znamo ništa o njima (ne
znamo kakva olovka, kakva mapa, kakva knjiga i tek smo ih spomenuli).
2.
o nakon što ste se prisjetili, naučit ćemo kako reći: Ja imam olovku. / Ja
imam mapu. / Ja imam knjigu.
Potreban nam je glagol haben (imati).
Ich habe einen Bleistift. (za muški rod će se neodređeni član promijeniti)
Ich habe eine Mappe.
Ich habe ein Buch.
3.
Udžbenik, str. 62., zadatak 6.
o u bilježnicu ćete navesti predmete koje imate u svojoj pernici. Rodove
opet razvrstajte po bojama. Uključite i množinu. U množini nemamo
neodređeni član nego stavljate broj (zwei, drei), ovisno o tome koliko
predmeta imate. Primjer možete vidjeti u planu ploče.
o zaključite do kakve promjene dolazi kod muškog roda kad koristimo
glagol haben
Udžbenik, str. 62., zadatak 7.
o usmeno pitajte i odgovarajte kao u primjeru
Što imaš u pernici? – Imam tri kemijske, dvije olovke, marker i ravnalo.
PLAN PLOČE
Schularbeit
Neodređeni član
Das ist ein Bleistift. - Ich habe einen Bleistift.
olovka - olovku
Ženski i srednji rod ostaju isti.
Promjena neodređenog člana ovisi o glagolu u rečenici.
Das sind vier Bleistifte. – Ich habe vier Bleistifte.
Ispred imenice u množini ne stoji neodređeni član.
Ich habe... (ovdje pišete što imate u svojoj pernici, npr.)
einen eine ein (množina) zwei,
drei...
Bleistift
Spitzer
Radiergummi
...
Schere Lineal Bleistifte
Filzstifte
Radiergummis
...
Kao zadaću za ovaj tjedan pošaljite samo sliku ove tablice!
2. GLAZBENA KULTURA
GLAZBENA KULTURA – LISTIĆ 1. 4. 2020.
1. PONOVI POJMOVE SOLMIZACIJA I GLAZBENA ABECEDA S PROŠLOG SATA
2. PJEVAJ „VESELU PJESMU“ UZ GLAZBENU PODLOGU S PROŠLOG SATA
3. ISPOD SVAKE NOTE NAPIŠI NJEZINO IME SOLMIZACIJSKIM SLOGOVIMA I
GLAZBENOM ABECEDOM
SOLMIZACIJA
ABECEDA
3. VJERONAUK
Cvjetnica ( ponavljanje )
- odgledat ćete video – lekciju, pratiti vjeroučitelja i zapisivati u bilježnicu:
https://www.youtube.com/watch?v=MdDHNlt4HAA
- odigrati i ponoviti:
https://learningapps.org/display?v=pws5qze8k20
4. MATEMATIKA
Evo za kraj ovog tjedna,malo ćete se igrati i ponavljati.
Sretno i uživajte ! https://wordwall.net/hr/resource/486661/matematika/opseg-pravokutnika-i-kvadrata
https://wordwall.net/hr/resource/486661/matematika/opseg-pravokutnika-i-kvadrata
5.HRVATSKI JEZIK
NL-ponavljanje gradiva
6.HRVATSKI JEZIK (dopunska nastava)
Ponavljamo gradivo 4.razreda
NL poslan učenici,a (3 uč.)
1. ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 2: MY FAVOURITE PART OF THE DAY
Na ovoj poveznici ćete pronaći video u kojem je objašnjeno gradivo pod nazivom My
favourite part of the day.
https://drive.google.com/file/d/1alPBEf9-hZArsjnYO9V_20zks_6Q21Hq/view?usp=sharing
U slučaju da nikako ne možete otvoriti ovu poveznicu, molim vas da riješite dolje napisane
zadatke
1. Prepisati plan ploče u bilježnicu
2. u/48, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 35) i poredati sličice po redu
- ponovno poslušati zvučni zapis i ponoviti za zapisom rečenice
- samostalno pročitati tekst
3. u/ 48, zad C – poslušati zvučni zapis (CD 36) i zaokružiti točnu riječ
- ponovno poslušati zvučni zapis i ponoviti za zapisom rečenice
- samostalno pročitati tekst
4. rb/ 46 – riješiti zadatak A ( upiši riječi koje nedostaju) i zadatak B (zaokruži točnu
riječ)
Izgled ploče:
Schoolwork
MY FAVOURITE PART OF THE DAY
morning
afternoon
evening
Good morning!
Good afternoon!
Good evening!
2. MATEMATIKA
Još danas ćemo se malo igrati s kvadratnim mrežama.
Riješite zadatke : ZZ ,str. 88. i 89.
3. HRVATSKI JEZIK
KRATICE I POKRATE-ponavljamo
Što su kratice?
Što su pokrate?
Da biste ponovili ovo gradivo rijesite na str.182. i 183., 10., 11., 12. , 13. i 14.zadatak.
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-pregledati svaki sebi bilježnice-jesu li riješene sve straniceu RB pod glavnim naslovom o Hrvatima
5. SRO
Osmislite i nacrtajte vaš osobni vremeplov kojim biste otišli prošlost.Što biste promijenili u toj prošlosti,a možda bi to utjecalo i na neke današnje događaje.
Evo nas opet na našoj stranici.Vjerujem , da je normalna situacija i da smo u našoj učionici, vi bi već na veliko smišljali šale kako da me prevarite. Jer danas nam je 1. Apriiilll!! Danas baš i nije neki dan za zbijanje šala,ali jednu , dvije možete si priuštiti...uživajte!!
1. VJERONAUK
Četvrti razred: 13,15 – 14,00: Ponavljanje pete nastavne cjeline ( ključni pojmovi
pete nastavne cjeline )
-pogledati: https://www.youtube.com/watch?v=D_iWH4ZlKwg
-poigrati se i ponoviti:
https://wordwall.net/hr/resource/404452/vjeronauk/veliki-tjedan
-u bilježnicu napisati točan raspored odigrane digitalne igre
2.MATEMATIKA
Vjerujem da vam današnji sat matematike neće biti težak.Ponovit ćemo kvadratnu mrežu.
U vaše bilježnice već ste prije ncrtali dvije kvadratne mreže- 10 vodoravnih i 10 okomitih pravaca s razmakom od 1 cm.
Jednu mrežu označite tako da brojevi idu s desne strane od 1 do 10 ,okomito, vodoravno s lijeva na desno idu mala tiskana slova oad a, pa nadalje.
Drugu mrežu označite samo brojevima, i vodoravno i okomito.
Zadatak je da u mrežama pronađete zadane točke.
a) 1. mreža: A(c,2) , B(j,8), C(a,7), D(e,5), F(g,3), G(b,5), H(i,4), I(a,9)
b) 2. mreža: I(3,7), K(1,1), L(6,4), M(8,4), N(10,1), P(3,5),S(2,9), T(6,10)
3. HRVATSKI JEZIK
KRATICE I POKRATE
Znamo da su KRATICE -skraćene riječi nastale izostavljanjem nekih slova
-kratimo mjerne jedinice i novčane jedinice---bez točke
.mogu se kratiti i neke druge riječi--s točkom---opće kratice
-POKRATE- kratice višerječnih imena
-pišu se velikim tiskanim slovima-- bez točke
-pročitajte tekst na str. 179. "Natjecanje iz matematike"
-riješite 1.i 2. zadatak
-pročitajte 3. zadatak i pogledajte podebljanje riječi
.usporedite ove dvije rečenice-u prvoj rečenici su napisane cijele riječi , a u drugoj rečenici su te neke riječi skraćene i pišu se s točkom
-pročitajte 5. zadatak i opet pogledajte podebljanje riječi---to su mjerne jedinice
-njih isto možemo kratiti i pišu se bez točke
-višerječna imena (OSNOVNA ŠKOLA) mogu se isto kratiti
-pišu se velikim tiskanim slovom,bez točke
.to su POKRATE
-riješite 9.zadatak
PLAN PLOČE ---prepišite u bilježnicu
KRATICE I POKRATE
OPĆE KRATICE -pišu se s točkom
učenici --------- uč.
razred ------------ r.
školska godina ------- šk.g.
OZNAKE MJERNIH JEDINICA -pišu se bez točke
sat ----- h
minuta ------min
litra ------- l
POKRATE VIŠERJEČNIH IMENA - pišu se bez točke , velikim tiskanim slovom
HNK -------Hrvatsko naodno kazalište
ŠK -------- Školska knjiga
NK ------Nogometni klub
4. TZK
Vježbajte na HRT3
5. DODATNA NASTAVA MATEMATIKE
Mješoviti zadaci , NL poslani učenicima
Danas ćemo malo lakšim tempom. Ponavljat ćemo naučeno gradivo iz PiD-a i MAT, a iz HJ čeka nas zanimljiva priča. No krenimo redom:
1. INA
Pročitajte priču "Proljetna priča" i od papira i štapića za roštilj napravite lutkice (glavni likovi) ,zatim izražajno čitajte priču i glimite lutkica.
2. HRVATSKI JEZIK
Kako nam se bliži Uskrs i lijepo vrijeme,a i da malo uljepšamo ovu našu svakonevicu,pročitat ćemo jednu lijepu priču.
-otvorite udžbenik ,str. 164
-pročitajte priču " Proljetna priča"
PLAN PLOČE (prepisujete u bilježnicu)
PROLJETNA PRIČA
Pika Vončina
LIKOVI:Gertruda, Hermina, Georgia, Herta,zec
DIJELOVI PRIČE: 1. Uvodni dio -Gertruda
2. Glavni dio:Hermina,Georgia, Herta
3. Zavrni dio: -uskrsni zec
DZ. oslikajte priču
3. ENGLESKI JEZIK
4.MATEMATIKA
Danas ćete ponoviti što ste naučili o kvadratnoj mreži.
Riješite zadatke u RB,str. 89. i 90.
5. PRIRODA I DRUŠTVO
Evo nas na kraju velike cjeline, pa ćete danas ponoviti gradivo o Hrvatima kroz povijest.
Riješite zadatke u RB, na str.105. do 107.
Odgovorite na pitanje: Koje su još države nastale nakon raspada Jugoslavije.(odgovor napiši u bilježnicu,ispod zadnjeg naslova.)
Draga moja ekipo, evo nas na početku trećeg nastavnog tjedna škole na daljinu.Nadam se da ste se preko vikenda odmorili i da ste spremni za osvajanje novih znanja.
1. NJEMAČKI JEZIK
Dragi moji četvrtaši 😊,
moram vam reći da mi jako nedostajete i da jedva čekam dan kad ćemo se vratiti u školu.
Nadam se da vam aktivnosti koje šaljem nisu preteške. Trudim se detaljno objasniti svaku
aktivnost, a nadam se da i vi marljivo radite. Zapamtite, učite radi sebe i svog napretka!
Puno vas voli i pozdravlja Lehrerin Marija!
Meine Schulsachen
(Moj školski pribor)
Nakon što smo ponovili sadržaje iz 5. lekcije, započinjemo s radom na našoj 6.
lekciji: Meine Schulsachen, str. 60.
Pozorno pratite upute i zapišite samo ono što vam naglasim.
1.
Udžbenik, str. 60.
o razmislite o tome koje sve predmete imate u školskoj torbi i pernici
o promotrite predmete na 60. stranici, poslušajte tekst iz 1. zadatka (CD 37)
i ponavljajte izraze dok ne uvježbate izgovor
o u bilježnicu prepišite izraze za predmete (ne morate crtati) i prevedite ih
✓ muški rod (der) u plavi pravokutnik (blau – plavo)
✓ ženski rod (die) u crveni pravokutnik (rot – crveno)
✓ srednji rod (das) u zeleni pravokutnik (grün – zeleno)
✓ množinu (die) ne morate prepisivati, ali ju pokušajte naučiti
o množina ovih imenica tvori se:
✓ dodavanjem prijeglasa i nastavka -er Buch - Bücher
✓ dodavanjem nastavka -e Heft – Hefte
✓ dodavanjem nastavka -n Landkarte – Landkarten
✓ dodavanjem nastavka -s Radiergummi - Radiergummis
2.
Uvježbavanje: RB, str. 47. i 48. ( 1. – 4. zadatak) (ne morate slati kao zadaću)
2. HRVATSKI JEZIK
-danas ćemo obraditi jednu lijepu pjesmu VJETAR
-napišite što je za vas vjetar,oponašajte rukama njihanje grana dok vjetar puše
-otvorite udžbenik,str.158.
-pročitajte pjesmu
-ako ima nepoznatih riječi u pjesmi ispišite ih i probajte istražiti njihovo značenje
-riješite zadatke od 1. do 7.
-pažljivo pročitajte stihove:
"A što si vjetre,katkad mrk i zao
pa divljom rukom kidaš glave cvjetne?"
-čije osobine je vjetar dobio u pjesmi? -ljudske
-ima li vjetar u stvarnosti te osobine?
-ova pjesnička slika zove se PERSONIFIKACIJA ili POOSOBLJENJE
-pročitaj tekst u okviru i prepiši ga u bilježnicu
-riješi 9. zadatak
V J E T A R
Meer Laberton
- književna vrsta : pjesma
-glavni lik:vjetar
- PERSONIFIKACIJA ILI POOSOBLJENJE je (prepiši iz udžbenika ,u okviru)
- stih: "Sunčevoj majci tad sjedimuz skute
i bajke smišljam za svu djecu svijeta."
3. LIKOVNA KULTURA
-korelacija s HJ, pjesma Vjetar
-pribor:- crni flomaster
-zadatak: različitim vrstama crta i točaka nacrtati vjetar
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-ponoviti iz bilježnice što smo naučili o Hrvatima
-pročitati tekst u udžbeniku str. 82.-83.
-prepiši u bilježnicu:
HRVATI U 20. STOLJEĆU
-ispuni.
-- KRALJEVINA SRBA ,HRVATA I SLOVENACA:
-- STJEPAN RADIĆ:
-- NEZAVISNA DRŽAVA HRVATSKA:
-- DRUGA JUGOSLAVIJA:
5. TZK
-vježbajte uz školu na HRT 3
Draga moja ekipo !
Evo nas i na kraju drugog radnog tjedna nastave na daljinu.
Svima su nam ovo bila dva neobična radna tjedna. Ono što me veseli i više ne brine je kako ćete se snaći u cijeloj ovoj nastavi,jer vi ste se snašli ODLIČNO!!! Ponosna sam na vas kako ste sve shvatili vrlo ozbiljno,svi ste vrlo aktivni i sve svoje zadatke obavljate redovito ,o čemu me redovito izvješćujete. Naravno da se moramo za veliku pomoć zahvaliti i vašim roditeljima ,koji su pored vas kad negdje "zapne".
Nadam se da ćete takvi vrijedni,dobri i aktivni ostati i dalje.
Slijedi vikend, odmorite se i lijepo ga provedite sa svojim obiteljima!!
Puno velikih pozdrava šalje vam vaša učiteljica Ksenija!!
1. HRVATSKI JEZIK
-danas ćemo ponoviti imenice,glagole i pridjeve
-zadatke prepišite u svoje bilježnice i riješite ih SRETNO!!!!!
IMENICE , GLAGOLI I PRIDJEVI - ponavljanje
1.U tekstu podcrtaj IMENICE -jednom crtom, GLAGOLE -dvjema crtama , PRIDJEVE -valovitom crtom.
Anjina najbolja prijateljica Maja je u petak dobila bijelog čupavog psa. Psu je dala ime Čupko. U velikom dvorištu
napravili su mu šarenu drvenu kućicu. Sad Čupko uživa sa Majom.
2.Iz rečenica u prvom zadatku ispiši :
OPĆE imenice:__________________________________________________
VLASTITE imenice:_______________________________________________
3.Razvrstaj pridjeve:
OPISNI (kakvo je što?):____________________________________________
GRADIVNI (od čega je što?)________________________________________
POSVOJNI (čije je što?)___________________________________________
4.Napiši pravilno pridjeve:
*pas od susjede- ___________________ *olovka od Ane- __________________ * kutija od plastike - ________________________
2. MATEMATIKA
* KVADRATNA MREŽA
-nacrtajte 4 plava vodoravna pravca (6 cm),razmak između pravaca je 1 cm
-okomito na plave pravce s razmakom od 1 cm ,nacrtajte 5 okomitih crvenih pravaca
----- crtež mreže poslan učenicima
-nacrtajte tablicu u bilježnicu
-zapisuju u bilježnicu: -pravci su međusobno okomiti
-nacrtana mreža se sastoji od jednakih kvadrata--KVADRATNA MREŽA
-mjesta gdje se sijeku crveni i plavi pravci zovemo SJECIŠTA
-sjecišta A i B su TOČKE mreže
-okomite pravce imenujemo MALIM SLOVIMA
-vodoravne pravce imenujemo BROJEVIMA
-točka A je sjecište crvenog pravca c i plavog pravca 3
-ounaka A (c,3)
DZ RB,str. 89.
3.SAT RAZREDNIKA
-napišite nekoliko rečenica kako provodite ove dane kad ne možemo normalno ići u školu
-nacrtajte
-ISKORISTITE OVO VRIJEME DOK MORATE BITI KOD KUĆE ZA POGLEDATI NEKI LIJEPI CRTIĆ,NAPRAVITI NEKI LIJEPI UKRAS ILI NEŠTO SLIČNO!!
Pogledajte na stranici naše škole predložene linkove za pročitati knjigu ili čak pogledati predstavu!
4.ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 1: SCHOOL CAN BE FUN!
1. U bilježnicu prepisati izgled ploče
2. u/46, zad A – poslušati zvučni zapis (CD 32) i promotriti slike
- poslušati zvučni zapis i ponoviti svaku riječ
3. u/46, zad B – poslušaj zvučni zapis (CD 33) i stavi kvačicu (tko govori? Stavi kvačicu.
Prvi tekst govori Jessica, zatim Greg i na kraju Luke)
4. u/47, zad C – ponovno poslušaj zvučni zapis (CD 33) i uz pomoć zadatka B riješi ovaj
zadatak – u kvadratić napiši broj rečenice iz zadatka B koja nedostaje
- ponovno poslušaj tekst i ponavljaj za zvučnim zapisom
- samostalno pročitaj tekst
5. rb/ 44 – riješi zadatke A,B,C,D
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
SCHOOL CAN BE FUN!
subject – školski predmet
Croatian – Hrvatski jezik
Maths – Matematika
Art – Likovna kultura
Music – Glazbena kultura
Science – Priroda
P.E. (Physical Education) – TZK
Religious Education (Religion) – Vjeronauk
Computer Science – Informatika
English – Engleski jezik
German – Njemački jezik
Italian – Talijanski jezik
French – Francuski jezik
My favourite subject is _________________________. (* na crtu napiši ime svog omiljenog
predmeta)
5.DOPUNSKA NASTAVA-HRVATSKI JEZIK
-3 učenika
-učenicima su poslani NL sa zadacima
1. HRVATSKI JEZIK
-nakon odgledanog filma iz serije filmova o Koku, napišite naslov filma koji ste gledali, te u bilježnicu odgovorite na pitanja:
1. Koji film si odabrao /odabrala za gledanje?
2. Zašto baš taj film?
3. Što ti se svidjelo u tom filmu?
4. Što ti se nije svidjelo u filmu?
-crtež u bilježnicu
2. MATEMATIKA
.danas ćete ponoviti OPSEG PRAVOKUTNIKA I KVADRATA
- riješite RB.str.87. i ZZ,str.86.
3. PRIRODA I DRUŠTVO
-ponovite lekciju "Borba za hrvatski jezik"
-pročitajte tekst i odgovorite na pitanja ispod teksta
4. VJERONAUK
Ponavljanje pete nastavne cjeline ( ključni pojmovi pete nastavne cjeline )
- poigrajmo se i ponovimo gradivo:
https://wordwall.net/hr/resource/998371/vjeronauk/slijedimo-isusove-rije%c4%8di-i-djela-isusova-
ku%c5%a1nja
- u bilježnice: NASLOV:
Na Isusovom putu – slijedimo njegovo djelo
1. Kojim kušnjama je morao odoljevati Isus u pustinji?
2. Što je to korizma?
3. Zašto kažemo da je Uskrs najveći kršćanski blagdan?
4. Što su apostoli trebali naviještati nakon Isusova uskrsnuća?
5. Na čemu se temelji naša vjera u život vječni?
Nadopunite tablicu!
SVETKOVINE: CVJETNICA VELIKI ČETVRTAK VELIKI PETAK USKRS
DOGAĐAJI KOJI SE
PRISJEĆAMO:
5. GLAZBENA KULTURA
1. Trebamo udžbenik i kajdanku
2. Uz CD br. 3 na kojem su matrice pjesama, ponovimo pjesme Dva i dva su četiri, Falile se Kaštelanke
i Bambusov list.
3. U kajdanke stavimo naslov SOLMIZACIJA I GLAZBENA ABECEDA
4. Otvorimo str. 55 u udžbeniku, pročitamo tekst (Ljestvica je...)
5. Odgovori na pitanja:
Što je ljestvica? Što je solmizacija? Što je glazbena abeceda?
6. Vrlo precizno precrtajmo u kajdanke označeni crtež u privitku. Pazite koja je nota na crti,a koja u
praznini. Imamo i jednu na pomoćnoj crti.
7. Uz snimku pokušajmo otpjevati Veselu pjesmu na 54. str.
1. TZK
-napravi 10 vježbi razgibavanja
-svaku vježbu napravi 10 puta
2. HRVATSKI JEZIK
-pogledajte jedan od dječjih filmova o Koku (prema vlastitom izboru učenika)
-UŽIVAJTE!
3. MATEMATIKA
-danas ćemo ponoviti opseg pravokutnika i kvadrata
-u bilježnicu ćete riješiti ove zadatke:
1.NACRTAJ LIKOVE I IZRAČUNAJ NJIHOV OPSEG:
a) a= 4 cm b) a= 6 cm c) a= 36 mm d) a= 56 mm e) a= 45 mm f) a=39 mm
b=15 mm b= 6 cm b= 26 mm
2. -nacrtaj 2 pravokutnika i 2 kvadrata
- uzmi ravnalo i izmjeri stranice likova,zapiši ih i iračuna opsg tih likova
4.DODATNA MATEMATIKA (2 učenika)
-NL poslani učenicima
1. MATEMATIKA
-ponovi usmeno: -Što je pravokutnik?
-Od čega se sastoji ? (vrhovi...)
-Koja je razlika između pravokutnika i kvadrata?
-prepiši u bilježnicu:
OPSEG PRAVOKUTNIKA I KVADRATA
PRAVOKUTNIK -nacrtaj KVADRAT-nacrtaj
o=a+b+a+b a=5 cm o=5 cm+2 cm+5 cm+2 cm o=a+a+a+a a=4 cm
o=2xa+2xb b=2 cm o=2x5cm+2X2cm o=4xa o=?
o=? o=10 cm+4cm o=4x4cm o=4 cm+4 cm+4 cm+4 cm
o= 14 cm o=16 cm o=16 cm
DZ-ZZ,str. 85.
2.LIKOVNA KULTURA
-opzičko miješanje boja
-flomasteri
-nacrtati cvijet
-upute su dobili u tv-školi
3. HRVATSKI JEZIK
-još jednom pročitajte tekst VODA U MOM SRCU (udžbenik,str. 137)
-riješite zadatke uz tekst od 1. do 18. zadatka
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-ponovit ćemo gradivo "Stoljetna borba za očuvanje samostalnosti"
--riješite RB ,str 100.-103.
5. NJEMAČKI JEZIK
Mein Haus / meine Wohnung
U ovoj nastavnoj jedinici ponovit ćemo i uvježbati vokabular 5. lekcije.
1.
o Za početak riješite 8. zadatak u radnoj bilježnici. Tako ćete se prisjetiti
negacija nicht i kein.
ZAPAMTI: U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za
ženski rod).
Pridjeve niječemo negacijom nicht.
2.
o Udžbenik, 12. zadatak
U bilježnicu napišite tri liste imenica i označite bojama (blau, rot, grün).
o 14. zadatak
U bilježnicu napišite imenicu s točnim članom i uz svaku imenicu jednu rečenicu
s osobnom zamjenicom er, sie ili es.
Npr. der Computer - Er ist praktisch.
die Lampe – Sie ist klein.
6.INA
-odaberite svoju najdraži priču i ispričajte ju u obliku stripa
-sami odaberite broj sličica u stripu
1. PRIRODA I DRUŠTVO
-prepiši u bilježnicu
STOLJETNA BORBA ZA OČUVANJE SAMOSTALNOSTI
-12.stoljeće -ARPADOVĆI na hrvatskom prijestolju
-15.stoljeće -poraz hrvatske vojske na Krbavskom polju
-16. stoljeće -FERDINAND HABSBURŠKI na hrvatskom prijestolju
-17. stoljeće -otpor Zrinskih i Frankopana Habsburgovcima
-pročitaj tekst o Nikoli Šubići Zrinskom, RB str. 101.
-pročitaj tekst u udžbeniku str. 78. i 79.
2.VJERONAUK
Svjedočiti pobjedu uskrsloga Krista ( Šalom – mir )
- za početak ponoviti: https://www.youtube.com/watch?v=4abuPpXdHTE
- pročitati: udžbenik str. 80. -82.
- u bilježnice napisati i nadopuniti rečenice:
Svjedočiti pobjedu uskrsnuloga Krista
Uskrsnuli Isus pozdravlja apostole s rječju: „Šalom!“
Šalom znači...
Šalom želim reći...
Isus nas je spasio od...
Naša vjera u Isusovo uskrsnuće temelji se na...
Za spasenje je potrebno...
- riješiti: RB str. 60.
3.ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 5: LET'S CHECK!
1. Places in a town – ponavljanje gradiva
https://www.educaplay.com/learning-resources/2238894-places_in_the_town.html
2. Rb/ 40 – 41 – riješiti zadatke A, B (post a letter – poslati pismo), C (izbaci uljeza), D
3. Rb/ 43 – riješiti zadatak D (u bilježnicu – složiti i napisati rečenice u bilježnicu), E
(riješiti osmosmjerku – odgovor na 7.pitanje – Buckingham Palace)
4. https://create.kahoot.it/share/983a85ad-8c23-4552-9290-eb7555a90d19 - places in a
town
5. https://create.kahoot.it/share/5324c4f7-1f9c-4035-b2b2-876d0b36ced7 London
4.HRVATSKI JEZIK
-22.ožujak- Dan voda
-nacrtaj crtež s temom VODA
-zadatak (piši u bilježnicu): -kad čujete riječ VODA napiši desetak riječi koje te asociraju na ovaj pojam
- odgovorite na pitanja:
1.Koliko je važna voda u svakodnevnom životu?
2.Što bi se dogodilo da nema vode?
-pročitajte priču "VODA U MOM SRCU", udžbenik ,str.137
-prepišite u bilježnicu:
VODA U MOM SRCU
Mladen Kopjar
-književna vrsta: pripovijetka
-stvarni likovi: dječak i mama
-stvarni događaj : "Učiteljica je rekla da je Zemlja vrlo slična nama samima
jer i na njoj , kao i u nama ima sedamdeset posto vode ,
koju ljudi tako s pravom nazivaju izvorom života."
5. TZK
Dodavnje i hvatanje lopte jednom rukom.
10 čučnjeva
ŽELIM VAM MIRNE DANE KOD KUĆE!!! SLUŠAJTE RODITELJE I PAZITE NA SEBE!!!!
0. NJEMAČKI JEZIK
Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel
1
Negacija nicht/kein
1.
• Udžbenik, str. 56., zad. 10.
Pročitajte primjer naglas i prevedite ga:
Što je to, računalo? – Da, to je računalo.
- Ne, to nije računalo. To je...
Oblikujemo dijalog i s ostalim primjerima (usmeno!):
Was ist das, eine Dusche? – Ja, das ist eine Dusche.
- Nein, das ist keine Dusche. Das ist ein Baum.
Prijevod:
Što je to, tuš? – Da, to je tuš.
- Ne, to nije tuš. To je stablo.
U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za ženski rod).
Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 41., zad. 5.
udžbenik, 11. zadatak
Pitamo i odgovaramo kao u primjeru iz 10. zadatka (umeno). (Was ist das,
ein Stuhl? Nein, das ist kein Stuhl, sondern eine Lampe)
sondern – već, nego
Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel
2
2.
• Negaciju kein proširit ćemo negacijom nicht.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. (Stolac nije udoban)
Ovo je niječna rečenica. Pridjeve niječemo negacijom nicht.
• Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 42., zad. 6. i 7.
PLAN PLOČE:
Negation kein / nicht
Das ist ein Stuhl. Ovo je stolac. kein / keine – negacija imenice
Das ist kein Stuhl. Ovo nije stolac.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. Stolac nije udoban. nicht – negacija pridjeva (ne stoji
ispred imenice!)
U njemačkom jeziku pridjeve niječemo negacijom nicht, a imenice negacijom kein.
Viel Glück!
1. GLAZBENA KULTURA
Pjevanje pjesmice "Noj"
2.VJERONAUK
Četvrti razred: Svjedočiti pobjedu uskrsloga Krista ( smrt, život, uskrsnuće )
-poslušati i naučiti: https://www.youtube.com/watch?v=4abuPpXdHTE
-u bilježnice napisati:
smrt život uskrsnuće
i svaku riječ oboji bojom koja misliš da ju obilježava
- pročitati: udžbenik str. 79.
- riješiti: RB str. 59.
3.HRVATSKI JEZIK
"Proljeće"-obr
-pročitajte pjesmicu
-koliko kitica ima pjesmica?
-koliko stihova ima pjesmica?
-koja je tema pjesmice?
-ima li rime u pjesmici? Ispiši .
https://www.nakladabombon.hr/proizvodi-vise/pjesme/proljece/dolazi-proljece-1119
Danas nam je prvi dan proljeća, Neka vam ova pjesmica (link) bude poticaj da i vi napišete nekoliko stihova o ovom prekrasnom godišnjem dobu.Uz to nacrtajte ili naslikajte ono o čemu ste pisali..
4.MATEMATIKA
Kvadrat i pravokutnik-vip
1.Nacrtaj u bilježnicu pomoću porebnog pribora.
a) a= 4 cm b) a=25mm c) a= 5 cm d) a=40 mm
b= 2 cm b= 7m
Označi na pravokutnicima i kvadratima njihove vrhove i stranice.
https://www.youtube.com/watch?v=XbZztt5pnKA-crtanje pravokutnika
1. ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 4: WHAT A DAY!
1. u/ 102 – prepisati sve riječi i prijevod u bilježnicu – naslov LESSON 4 – WHAT A DAY!
2. u/42 - 43, zad A – poslušati zvučni zapis (CD 31) – poslušati zapis i odabrati točnu sliku
- poslušati zapis i ponoviti riječi
3. u/ 42 – 43, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 31) – poslušati zvučni zapis i poredati slike
po redu; samostalno pročitati tekst
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
WHAT A DAY!
prepisane riječi iz rječnika (u/102)
2. SAT RAZREDNIKA
Životne vještine
-ponoviti životne vještine
3.HRVATSKI JEZIK
"Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"-vip
-još jednom pročitajte ovu priču
-riješite ostale zadatke u udžbeniku
4. PRIRODA I DRUŠTVO
-odgovorite na pitanja ispod lekcija (Hrvati i nova domovina, Tomislav-prvi hrvatski kralj)
5. MATEMATIKA
CRTANJE PRAVOKUTNIKA I KVADRATA -obr
-za crtanje potreban nam je pribor: šestar i trokut
- u udžbeniku i na TV školi pratite postupak crtanja pravokutika i kvadrata
- riješite stranicu u udžbeniku
1. VJERONAUK
Pročitati udžbenik str.76-78
Ići putem Kristova križa ( Maslinska gora, trpljenje, Križni put )
- udžbenik str. 76.-78. ( pročitati )
- zapisati u bilježnicu:
Veliki petak
Na Veliki petak sjećamo se Isusove teške muke i smrti na križu.
U biblijskom tekstu o Isusovoj muci i smrti najviše me dirnula ova rečenica:
- rečenica iz biblijskog teksta (bojom)
- riješiti: RB str. 55. 2.a) zadatak, 56. , 57. 2. Zadatak i 58.
2. MATEMATIKA:
-učenici prepisuju u bilježnicu
PRAVOKUTNIK I KVADRAT
PRAVOKTNIK-dio ravnine
-4 dužine : AB, BC, CD i AD -SUSJEDNE STRANICE- imaju zajedničku točku
- to su STRANICE (a, b ) - NASUPROTNE STRANICE- nemaju zajedničku točku
- točke A , B, C i D su VRHOVI pravoktnika
KVADRAT- pravokutnik čije su sve stranice jednake duljine (a)
Pravokutnik i kvadrat imaju4 VRHA, 4 STRANICE I 4 PRAVA KUTA.
Precrtajte iz udžbenika pravokutnik i kvadrat.
DZ- riješite zadatke u ZZ,str. 83. i 84.
3. HRVATSKI JEZIK
-udžbenik,str. 122 "Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"
-nauči čitati
-riješi zadatke u udžbeniku 20. , 25. i 26.
-budite kreativni i nacrtajte Ticala: a) kao MRAVA
b) kao SLONA
c) kao KORNJAČU
Prepiši u bilježnicu:
"Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"
Zoran Pongrašić
UVOD ------- Ticalo želi biti netko drugi.
ZAPLET----- Ticalo postaje kornjača.
RASPLET--- Ticalo se predomislio.
4. TZK
-vježbe razgibavanja
-igre s kuhačom i balonom
5. DODATNA MATEMATIKA
-NL Klokan
0. INA
Izražajno čitajte igrokaza po želji.
1. PRIRODA I DRUŠTVO
BORBA ZA HRVATSKI JEZIK- pročitajte tekst u udžbeniku
- odgovorite na pitanja ispod teksta
- odaberi jednu poznatu ličnost 19. st. (iz udžbenika) i nacrtaj ju u bilježnicu
2. ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 3: A TOUR AROUND LONDON
1. u/ 102 – prepisati sve riječi i prijevod u bilježnicu – naslov LESSON 3 – A TOUR
AROUND LONDON
2. u/40, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 28) – poslušati zapis i odabrati točnu sliku
- poslušati zapis i ponoviti riječi
3. u/41, zad C – spojiti rečenice i slike iz zadatka B (pored rečenica upisati točan broj)
4. u/41, zad C- poslušati zvučni zapis (CD 29) i provjeriti točnost zadatka; samostalno
pročitati tekst
5. u/41, zad D – pročitati rečenice i staviti kvačicu pod T (točno) ili F (netočno)
6. u/41, zad E – poslušati zvučni zapis (CD 30) i zaokružiti točnu riječ te odgovoriti na
postavljena pitanja
7. rb/ 38 – 39 – riješiti zadatke A,B,C
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
A TOUR AROUND LONDON
prepisane riječi iz rječnika (u/102)
the United Kingdom – England, Wales, Scotland, Northern Ireland
London is the capital of the United Kingdom.
3. HRVATSKI JEZIK
UPRAVNI I NEUPRAVNI GOVORA-vip
Napiši kratak razgovor izeđu tebe i mame pazeći na upravni govor.
Taj upravni govor preoblikuj u neupravni govor.
4. MATEMATIKA
Riješi zadatke:
1. 23467x45 56387x62 68762x89 87302x37
2. U jednoj vrećici ima 45287 rižinih rna.Koliko zrna riže ima u 78 vrećica?
Poštovani roditelji i učenici!
Započinjemo s nastavom na daljinu.Učenici će svai dan dobivati zadatke prema rasporedu sati za određeni dan.
0. NJEMAČKI JEZIK
Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel
1
Negacija nicht/kein
1.
• Udžbenik, str. 56., zad. 10.
Pročitajte primjer naglas i prevedite ga:
Što je to, računalo? – Da, to je računalo.
- Ne, to nije računalo. To je...
Oblikujemo dijalog i s ostalim primjerima (usmeno!):
Was ist das, eine Dusche? – Ja, das ist eine Dusche.
- Nein, das ist keine Dusche. Das ist ein Baum.
Prijevod:
Što je to, tuš? – Da, to je tuš.
- Ne, to nije tuš. To je stablo.
U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za ženski rod).
Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 41., zad. 5.
udžbenik, 11. zadatak
Pitamo i odgovaramo kao u primjeru iz 10. zadatka (umeno). (Was ist das,
ein Stuhl? Nein, das ist kein Stuhl, sondern eine Lampe)
sondern – već, nego
Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel
2
2.
• Negaciju kein proširit ćemo negacijom nicht.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. (Stolac nije udoban)
Ovo je niječna rečenica. Pridjeve niječemo negacijom nicht.
• Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 42., zad. 6. i 7.
PLAN PLOČE:
Negation kein / nicht
Das ist ein Stuhl. Ovo je stolac. kein / keine – negacija imenice
Das ist kein Stuhl. Ovo nije stolac.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. Stolac nije udoban. nicht – negacija pridjeva (ne stoji
ispred imenice!)
U njemačkom jeziku pridjeve niječemo negacijom nicht, a imenice negacijom kein.
Viel Glück!
1. LIKOVNA KULTURA
-kompozicija i nijanse boje-kompozicija kruga-vodene boje
-šestarom npravi 5 kružnica jednu unutar drugog
-svaku prazinu između kruga oboji jednim tonom odabrane boje
2.TZK
Gađanje u nepokretne ciljeve jednom i dvjema rukama
Poskoci sa zadacima
3. PRIRODA I DRUŠTVO
Prepiši u bilježnicu:
BORBA ZA HRVATSKI JEZIK
1. Narječja u hrvatskom jeziku
-kajkavsko,štokavsko i čakavsko narječje
2. Ljudevit Gaj
-jedan od prvaka narodnog preporoda
-uveo pravopis na štokavskom narječju
-uvođenje hrvatskog jezika kao službenog 1847.godine
3. Znameniti hrvati 19.stoljeća
-Josip Jelačić, Ante Starčević, Eugen Kvaternik, Ivan Mažuranič
-riješi 104,RB
4. HRVATSKI JEZIK
-prčitaj priču "Sretna sjemenka"
-prepiši u bilježnicu
SRETNA SJEMENKA
Stjepan Lice
GLAVNI LIK:-sjemenka suncokreta
-umišljena,izbirljiva,namrštena,nesretna,sretna,zadovoljna
TEMA: "Jedne noći dok su Sunce i kiša i cvjetovi oko nje spavali,
sjemenka dopusti povjetarcu da je ponese s kamena,
I on ju je lagano,posve lagano spustio na zemlju..."
Riješi zadatke 17.,18. i 19. u udžbeniku.
-prikaži priču "Sretna sjemenka" u obliku stripa.
5. DOPUNSKA NASTAVA-HRVATSKI JEZIK (3 učenika)
-u prvih deset rečenica Sretna sjemenka podcrtaj crvenom bojom pridjeve,a plavom bojom glagole
« Lipanj 2029 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
korisni linkovi |
• mzos |
• wikipedija |
• dhmz |
• azoo |
• hzz |
• maps.google |
• državna matura |
• knjižnice grada Zagr... |
• carnet |
• muzeji |
• Općina Jakovlje |
• NCVVO |
Dnevne novine |
Obrazovni portali |
• CARNet |
• Portal za škole |
• Eduvizija |
• Hrvatska zajednica t... |
• e-škola |
• Hrvatski savez infor... |
• Radio on demand-CARNet |